| Adrian000000 a întrebat:

Buna Ziua as avea si eu o intrebare detin un mercedes s400 cdi din 2002 motor v8 si am o problema la pornire cabd motorul este rece porneste usor cand merg cativa km cu masina si motoru se incalzeate daca o opresc nu mai pot pornii deloc pana cand motorul se raceste asca cand in 2 ore! Am fost la tester de reprezentanta si mi-a aratat ca injectorul 1 e dus si injectorul 6 aproape la fel! Mai exact injectorul 1 avea valoarea 6.0 si injectorul nr 6 3.0, restul fiind cu -2.0 sau -1, 6 doar cele 2 fiind cu probleme! Am fost la un service ce se ocupa cu injectoare adica le rectifica acolo mi-au pus eplubete si m-au pus sa dau la automat 4 din cele 8 bagau mai multa motorina pe retur ei mi-au spus ca ar trebui sa schimb 4 din ele! Intrebarea mea este daca schimb 2 din ele adica cele date de testerul de reprezentanta as mai avea probleme? Mentionez ca masina trage perfect doar la pornire am aceasta problema! Am mai auzit ca injectorul numarul 1 are un component electronic care face pornirea adica el e cel importanta la pornire daca as schimba injectoru nr 1 si 6 as mai avea probleme la pornire sau trebuie schimbate toate 4 cum au spus cei de la injectoare! Va multumesc!

4 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Schimbale pe toate 8 nu pe toate 4. Tu ai 8 cilindri deci ai 8 injectoare si ca sa stii o treaba schimba tot.Insa daca ar fi de la injectoare cum spui masina ar trebuie sa faca urit cind merge.Tu nu ai spus ca ai avea ceva vibratii si alte manifestari.Deci daca cumva un injector nu-ti mai functioneaza sau functioneaza naspa masina vibreaza. Unde mai pui ca tu spui ca ai avea vreo 2 injectoare cu probleme, deci masina ar trebuie sa mearga ca naiba.Cind un injector nu mai lucreaza nu stai ca e frig ca e cald ala e dus si merge naspa mai tot timpul.Compresie ai facut? Poate ca ai compresia varza si normal cind motorul se incalzeste si l-ai oprit ala esti.Ai ceva luminite aprinse pe la bord? Vorbesc de check engine si chestii de genul asta? Fa-ti singur compresia, instaleaza singur injectoare nu te du la aia ca te usuca de bani si iti face si mare paguba.Eu nu am increde in mecanicii de la dealari.Aia o iau pe pipaite, pe ghicite si schimba piese dupa piese pina rezolva, dar asta pe spatele clientului.Ei spun ca au gasit si aia si ailanta si uite asa tu nu ai ce sa le faci sau ce sa spui.Asa ca pune tu si schimba injectoarele alea ce zic ei daca tiau testat masina.Si daca totul o sa fie bine aia e leai tras teapa ti-ai facut singur masina. Daca nu stii fara prea multa cheltuiala ca nu aia era problema.Sint multe chestii ce le poti face singur in fata blocului sau in strada.

| Adrian000000 explică (pentru relian):

Salut mersi pentru sfat! Masina merge bine adica trage bine dar se aude un zgomot adica un tacanit la acceleratie si la relanti cateodata se simte un vibrat dar foarte incet daca stai atent! Am observat daca merg tare cu ea scoate putin fum daca o calc! Cei care se ocupa de injectoare au zis ca cele 4 injectoare scot multa motorina pe retur si de accea porneste greu pentru ca nu injecteaza suficienta motorina! Te rog sa imi mai spui cum se face compresia? Multumesc pentru raspuns!

| relian a răspuns (pentru Adrian000000):

Daca scoate fum nu vad care e faza cu motroina pe retur.Motorina pe retur nu se arde merge iar in rezervor sau oricum unde merge dar nu se arde aiurea.Deci fumul ala nu stiu ce sa zic pentru ca nu prea am mers cu masini mici pe motorina.Dar poate e normal sa scoata fum atunci cind fortezi.Masinile pe motorina au compresie f puternica si o parte din acea comprsie este scapata.Asta stiu sigur ca motoarele diesel scapa compresie si asta normal dar stiu ca in motor in carterul motorului si daca ai vazut uleiul este mereu negru.Ei din cauza asta este uleiul la motoarele diesel negru chiar si dupa citeva zile de cind il schimbi pentru ca gazele arse sint scapate in carterul motorului.Si probabil se scapa si ceva ulei cinmd se forteaza sau nu se arde toata motorina nu stiu sigur.Dar sigur am vazut truckuri, tiruri care scot fum cind forteaza si este ceva normal. Apoi din cauza asta nici nu se face la motorina la inspectia tehnica teste la NOXE.Nu se fac pentru ca asta e astea sint motoarele diesel scapa compresie.Acum intrebi cum se face un test de compresie? Ar trebuie sa te uiti peyoutube la motoarele diesel cam cit ar trebuie sa fie compresia si dupa sa ai idee cam ce trebuie sa-ti dea tie.Insa poti face si fara sa stii.Cind faci compresia rezultatul fiecarei compresii de la fiecare cilindru trebuie sa fie cam acelasi.De ex daca faci la un cilindru si ai sa zci 200 psi am dat ex ca nu stiu cit este la diesel la toti ciliondri trebuie sa ai in jurul acestei valaori.Atunci cind diferentele sint mari de ex sa luam O masina pe benzina.Fac compresia si am asa:cilindru1=175 -cilindru 2=170-cilindru 3=173 si cilindru 4 =120 sau 140. UPs aici ceva este deja in neregula.Si stii ca ceva se intimpla la acel cilindru.Si ai probleme ori la pistoane ori la valve.Si asta swe poate verifica si tot de tine daca ai ceva indeminare si scule.Acum cum faci compresia? Asta e mai naspa ca iti trebuie o scula Diesel compresion tester.Nu stiu daca ai asa ceva sau daca te apuci tu sa cumperi.Pe net costa vreo 40-50 de dolari o scula de genul asta.Acum tu esti in Romania si cred ca e mai greu sa te apuci sa cumperi scule. Daca e poti face un test de compresie la un service si ceri sa fii de fata sa vezi cind fac asta, sau sa iti dea un raport de test.Dar si aia te costa dar nu stiu cit.Ai putea tu sa facu o scula de aia dar nu cred ca ai chef sau are cineti face daca nu te pricepi.In ce costa aceasta sscula? Te poti uita pe ebay scrii diesel compresion tester si acolo o sa vezi despfe ce este vorba mai bine decit iti exp; liceu eu aici.Cum faci testul? Simplu.Deconectezi pompa de injectie sau alimentare sa nu mai bage motorina deloc.Scoti un injector afara de tot si introduci acea scula de care ti-am spus in locul injectorului. Dupa dai la cheie pina ce electromotorul invirte de citeva ori motorul sa zicem de 5-6 ori apoi te opresti.Mergi afara si pe acel manomentru ramine valoarea compresiei.Si asa faci c fiecare cilindru, injector in parte si ai aflat cum stai cu compresia.Pt mine este uspr sa vorbesc ca eu sint undeva unde pot sa cumpar ce scula doresc si cind vreau.Scula asta nu e cine stie ce dar sa stai sa o confectionezi tu e mai mare bataie de cap.Chestia este acel furtun intre injector sau inlocuitorul injectorului si manomentru. Furtunul hai ca il legi de manomentru ca si la un compresor dar la capatul ce se leaga de mufa ce se infileteaza in locul injectorului furtunul trebuie sa aiba o valva un ventil ca la bicicleta care sa permita aerului sa intre doar si sa nul lase sa iasa astfel incit tu sa vezi pe ceas cita presiune este acolo.Deci e mai comod sa-l cumperi zic eu.Acum daca ai acasa manometru daca ai ceva conectii poti sa faci o astfel de scula.Dar mai intii inytra pe ebay si acolo vezi cum arata scula asta.Si cam asta e cu compresia. Daca compresia nu este buna la un cilindru dupa poti afla ce nu tine compresia,valvele sau segmentii.Dar in cazul asta ai nevoie pe linga scula asta si de un compresor care sa iti bage aer pe acel furtun la care vei scoate manometru,deci vei pompa aer inauntru la presiune si verifici tova de esapament, verifici la capacul unde pui ulei, si verifici la filtru de aer scoti afara si verifici galaeriile daca iese pe acolo aer.Deci toate astea se aud si se simt daca aeul iese prin aceste locuri ce le-am enumerat.Si deci daca va iesi aer sa zic cind bagi cu comprresorul pe la esapament atunci valvele de evacuare nu tin. Daca iese aer pe la galeria de admisie atnci valvele de admisie nu tin. Daca iese aer pe la capacul cel scoti de la ulei atunci segmentii nu tin.Dar ATENTIE cind faci sa afli asta pe unde scapa compresie trebuie sa aduci toate valvele undeva unde sa fie inchise toate.Adica inainte dea pune scula aia cu injectorul scos pui o surubelenita lunga inauntru sa stea pe piston si tu invirti de motor cu cheia pina cind surubelnita urca sus sus de tot si apoi da sa coboare iar.Ei atunci inainte sa dea sa coboare aia e pozitia in care toate valevele acelui cilindru sint inchise si atunci te apuci sa vezi unde curge compresia.Dar tu nu cred ca ajungi acolo.Tu trebuie doar compresia sa afli daca este buna.Dar cel mai simplu este sa schimbi injectoarele sa pui unele noi si vezi cum sta treaba. Daca la fel face atunci faci test de compresie cum am spus.Dar vezi pe ebay ca areata [poze la scuele cum sint si cit costa etc.Sa iti faci macar o idee cum sta treaba.Stiu ca ce am spus eu aici p; oate ti se pare cine stie ce grozavie dar nu e deloc asa.Compresia asta se fgace f simplu usor si la marginea strazii.Eu am facut-o la masina mea, nu-ti trebuie garaj nu-ti trebuie cine stie ce scule speciale.Totul este sa nu te sperii si sa ai scuala asta de care zic.E naspa ca costa si nici nu ai macar de unde imprumuta sa zic asa.Acum injectoarele tale poate cas infundate, sa scoata pe retur mai multa nu vad cum decit daca cumva sint defecte sau infundate.Deci mai bine pune injectoare noi eu zic si vezi cum stai.Sa nu teapuci sa cumperi scule si sa nu fie de acolo de la compresie.Am vazut compresia la motoarele diesel trebuie sa fie peste 300 de psia.Eu ce am zis am facut eu pentru ca daca ma duc la mecanic sa-mi faca astea imi ia f multi bani si cum am spus nu am incredere in ei.Bine eu nu locuiesc in Romania dar daca eram acolo tot la fel faceam.Mergi la un service din asta mai prapadit daca e intreaba cit costa sa faca compresia dar tu sa fii de fata.Dar pune injectoare inainte de asta, vezi cum merge si dupa stii sa te apuci si de altele.La astea diesel poate sa fie de la valve de la reglaj, asa am vazut pe youtube.Dar daca zici ca aia tiau facut teste si au zis de injectoare atunci incepe cu injectoarele sa stii o treaba si sa elimini astea ca problema. Dupa vei stii si daca aia au facut teste bine sau se pricep. Daca erai pe aici pe linga mine te ajutam eu dar asta e.Bafta oricum.Sinca ceva.Cind ai ceva la orice cauta pe youtube dar nu scrie in romana ca nu gasesti.Pt orice scrie in engleza ce problema ai si acolo o sa vezi macar ca idee cam despre ce este vorba cati arata video.Bine sint unia care rezolva altii care nu dar in general sint filmulete cu rezolvari.Scrii de ex:how to test diesel compresion for mercedes s400 si o sa gasesti sigur.Si orice altya chestie.

| Adrian000000 explică (pentru relian):

Multumesc pentru ajutor! Azi am schimbat filtrul de motorina si am observat o schimbare masina a pornit mult mai usor am mers putin prin oras am oprit si a pornit foarte usor nu am mers prin oras stanga dreapta nu am mai avut probleme! Am ramas uimit probabil sa fie din cauza filtrului nu a fost schimbat de ceva timp! Nu am mers inca un drum lung sa vad daca mai am probleme o sa merg zilele astea si o sa iti scriu daca mai sunt probleme sau problema a fost filtrul! Iti multumesc mult pentru sfatul tau!