| LRS a întrebat:

Salut! Am o mica problema cu incalzirea in scaune, masina in cauza este un BMW e46 320ci, cand apas pe incalzirea in scaun, indiferent ca e la sofer sau pasager, palpaie odata, am vrut sa verific sigurantele, astea fiind 12 si 42 din ce am inteles, insa nici macar nu exista sigurante acolo, intrebarea mea e, ca in locurile alea libere unde ar trebui sa bag siguranta, in loc de cele doua chestii aurii, unde intra siguranta, este doar una si nu doar acolo, cam peste tot unde nu sunt sigurante, de ce nu sunt cate doua?

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Nu m-am referit la motorul tau iti dai seama, downzise sunt jucariile alea de 1.0-1.2-1.4 tsi, tfsi si ce alte prostii au mai inventat aceasta firma de 2 lei numita FailVagen si alti constructori, sa nu uitam ca au avut motoare la care in primii km se rupeau distributiile in mers.
Cele mai bune motoare sunt desigur cele aspirate pe benzina cum este si cel al tau. Deja cand incarci un motor cu 1 -2 turbine deja il complici si il faci din ce in ce mai putin fiabil chiar daca cilindreea este sa zicem de 2.5 sau 3.0
Revin la subiect mai bine cu desteptul la pierdere decat cu prostul la castig, asa ca mai bine dai un ban la un service bun sa isi faca treaba decat la unii ieftini si care te rezolva cu bani putini.

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

De ce nu apelezi la un electrician auto? stie el dupa schema de la cutia cu rezistenta unde ar trebui sa vina sigurantele si ce Amperi au nevoie. Nu ar trebui sa fie ceva scump daca zici ca lipsesc de acolo, dar eu ma intreb daca nu cumva au fost scoase intentionat de acolo pentru ca se intamplase ceva pe dedesubtul scaunelor.
Nu stiu ce sa zic nu ma dau specialist dar asta e motivul pentru care aleg masina noua, dai un ban dar stii ce ai schimbat si cand, stii ce lucru s-a facut la ea oricand, astea care au multi proprietari incat numai incap pe CIV, nu stii fiecare ce a facut, ca sunt unii care ingrijesc masinile sh cu grija si atentie si altii care isi bat joc de ele si le leaga cu sarma, de la astia te poti astepta la fel si fel de improvizatii, de asta sunt masini care iau foc in mers de la astfel de proprietari care nu s-au ingrijit de masina cum trebuie si au umblat ei cu nea caisa prin parcare ca sa-l coste cat mai putin manopera.

| LRS explică (pentru Simpatic):

O sa apelez oricum, intrebarea am pus-o aici doar de curios, oricum dupa cum am spus mai sus, nu lipsesc doar de la incalzirea in scaune, peste tot unde sunt locuri libere sunt asa, posibil sa fie asa masina din fabrica nu am idee, chestia cu masina noua crede-ma ca e cu mai multe taisuri, una la mana nu toti isi permit masini noi, a doua e ca stai linistit, sunt masini noi care ies de pe banda si peste cateva sute de kilometri se aprinde check-engine-u, sunt sute de exemple poti sa te documentezi, deci chestia cu masina noua nu e valabila pe nicio parte, crede-ma.

| Simpatic a răspuns (pentru LRS):

Eu am avut 4 masini dar si cateva second hand, si crede-ma daca nu alegi VW nou ci masini pe benzina de la alti producatori si de cilindree buna nu ai problema, crede-ma, eu nu vorbesc prostii.
Despre masinile downsize nu stiu ce sa zic, dar eu nu am avut niciodata incredere in masinile pe benzina cu cilindree mica si putere relativ mare la fel cum nu am incredere in masinile diesel sh.
Evident ca si la cele noi se aprinde check engine pentru ca au din ce in ce mai multi senzori pe ele!
Dar teoria conspiratiei lansata de samsasri este nu iti lua noua ca nu se mai fac masini ca alta data,ca astea noi se strica repede, in primul rand mainile noi vin cu garantie de 3, 3+2, 5, 7 pana la 10 ani (asta cu 10 nu sunt foarte sigur poate e la unele electrice) garantie deci asta imi arata ca o masina noua poate sa fie peste masinile vechi la orice ora, deci pica teoria samsarilor care prin asta isi fac publicitate la epavele lor. In plus cand esti tu singurul proprietar ai reviziile la zi si stii ce ai schimbat si ce defectiuni a avut sau are masina, ai recalluri etc
Cat despre ce ai intrebat eu am spus ca nu e niciodata bine sa mergem doar pe schimbarea a niste sigurante ci sa verificam pe ansamblu si scaunele pe dedesubt sa vezi ce este cu acele fire daca-s ok, ce este cu incalzitorul ala sau cum se numeste care da caldura in ele etc sa fie totul SAFE

| LRS explică (pentru Simpatic):

Motorul nu e cilindree mica, e de 2.2 benzina 6 cilindrii in linie, te poti interesa ca este printre cele mai bune motoare facute vreodata de BMW, mi s-a mai mai spus ca poate sa fie si plasa din scaune, dar nu inteleg de ce chiar la amandoua, si de ce bipaie mai exact.

| Simpatic a răspuns (pentru LRS):

Nu m-am referit la motorul tau iti dai seama, downzise sunt jucariile alea de 1.0-1.2-1.4 tsi, tfsi si ce alte prostii au mai inventat aceasta firma de 2 lei numita FailVagen si alti constructori, sa nu uitam ca au avut motoare la care in primii km se rupeau distributiile in mers.
Cele mai bune motoare sunt desigur cele aspirate pe benzina cum este si cel al tau. Deja cand incarci un motor cu 1 -2 turbine deja il complici si il faci din ce in ce mai putin fiabil chiar daca cilindreea este sa zicem de 2.5 sau 3.0
Revin la subiect mai bine cu desteptul la pierdere decat cu prostul la castig, asa ca mai bine dai un ban la un service bun sa isi faca treaba decat la unii ieftini si care te rezolva cu bani putini.

| sierra1 a răspuns:

"sigurante, de ce nu sunt cate doua?" - una pe circuitul comun, nimic deosebit