anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU

Astazi am fost insultata si făcută in toate felurile de catre o caserita a magazinului Cora pentru ca am iesit pe unde nu trebuie. Nu știam asta si mi-am cerut scuze si am vorbit respectuos.

Toate astea au început cica pentru ca "am ignorat-o". In realitate, eu nu am auzit cand a spus sa nu ies pe acolo si chiar am probleme cu auzul. Am auzit doar cand a tipat foarte tare spunand "n-auzi fato, esti surda?" Nu vreau sa mentionez lista de apelative urate pe care mi le-a zis, dar menționez ca eu nu am tipat si i-am vorbit cu respect, nu obișnuiesc sa umilesc sau sa vorbesc urat cu nimeni.

Mi-a vorbit foarte urat si voia sa ma pună sa intru la loc pe unde nu aveam voie "cica" si sa ies pe unde se iese, desi deja nu ma mai aflam in magazin.

Intrebarea mea este daca as putea face o reclamatie pe undeva sau este un motiv mult prea banal. Doamna m-a făcut sa ma simt foarte prost si inconfortabil si nu cred ca ar trebui sa se vorbeasca asa unui client.

P. S. Iesisem pe la case din obisnuinta pentru ca in multe magazine mi s-a spus sa fac asta, de exemplu la mega image sau LIDL. Aveam senzatia ca asa trebuie si aici.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Bineinteles ca poti sa ii faci reclamatie. Ideal era sa chemi pe moment seful de magazin sau ce au ei acolo. Dar acum serios, merita sa iti pierzi timpul pentru toți idioții needucati?

| DaniTDCI a răspuns:

Daca as fi in locul tau i-as face o plangere penala pentru calomnie, sa suporte consecintele daca nu stie sa se comporte exemplar cu clientii.

| DonEduardo a răspuns:

Nu, nu eeste un motiv banal. Fa-i reclamatie.

| gratargratar a răspuns:

Da, se poate. La managerul de magazin poti face reclamatie, mai ales daca exista filmare.

| Freddie23 a răspuns:

Cred ca poti sa te duci pe alta tură si sa faci o plângere/reclamatie scrisă pe care sa o xeroxezi si apoi să-i spui ca aștepți sa se faca ceva in privinta asta pentru ca ai sa ii trimiți una si prin poștă cu semnătură de primire pe care nu mai poate spune ca nu a primit-o.
Apoi cred ca mai poti apela si la poliție sau chiar poti scrie un email detaliat la Cora la sesizari sau ceva si ei cu siguranță vor lua măsuri pentru ca nu vor sa ajungă în presă cu reclama negativă mai ales daca zici ca ai probleme auditive.
Ziare ca libertatea abia așteptă să bage titluri se astea in care Cora abuzează oamenii.

| Gabryel85 a răspuns:

Nu știu să se comporte, clar. În mod normal ar putea fi posibil să te plângi șefului de magazin, cred. Dar ar trebui să o poți și identifica pe individă. Dar felicitări pentru calm, eu cred că m-aș fi răstit la ea de nu se vedea. De unde să viseze clienții pe unde se face ieșirea fără cumpărături, când nu e niciodată vreo indicație în acest sens?!?

| Lili4535 a răspuns (pentru Gabryel85):

Docle Ioana scria pe ecuson.
Nu m-am rastit pentru ca nu as fi dovedit nimic. Sunt de parere ca daca cer respect trebuie sa dau respect. Chiar daca s-a comportat urat, nu dadeam un exemplu tocmai bun. Nu prea stiu cum as putea da de manager, totuși. Domnița cu siguranță nu il va chema.