| ShadowOnMyRainbow a întrebat:

Spune-ti-mi va rog niste carti care sunt interesante, usor de citit, daca se poate sa fie si mai scurte...si in romana.
Multumesc anticipat! happy

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna!
Tuck pentru totdeauna
Cand ma vei intalni
Insula delfinilor albastri(e cam trista)
Matilda
Vama fantoma
Batranul din luna
Momo
Punci cu porunci(de recomandat citita de revelion)
Minunea
Sper ca te am ajutat. Lectura placuta! Funda?

| SuzySweet a răspuns:

Deci am citit cateva carti, si pot spune ca sunt chiar super faine:
JURNALUL UNUI PUSTI
BAIATUL MILIARDAR
TOPORISCA
PUNCI CU PORUNCI
MATILDA
Merita sa le citesti!

| Bøøgey a răspuns:

Ia la rand seria James Bond. Is 14 carti, toate scurticele.

| Cameliapantiru a răspuns:

Iti recomand sa citesti romanele politiste ale Rodicai Ojog-Brasoveanu, seria "Melania''. O zi frumoasa!