anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a12a la profil uman si nu stiu ce facultate ar trebui sa aleg. As vrea ca dupa facultate sa pot lucra in televiziune dar nu ca prezentator, mai mult pe partea "din spatele camerelor"; in industria muzicala, din nou, nu cantareata ci manager si chestii in genul; imi place foarte mult makeup-ul si hair styling-ul dar aceste doua meserii nu necesita facultate, doar o scoala de pregatire pe care o pot face in paralel cu o facultate; actoria (cam greu la noi in tara sa reusesti in acest domeniu), m-ar interesa si games technology, dar nu exista facultate care sa te pregateasca in acest domeniu la noi in tara. Majoritatea lucrurilor care ma intereseaza nu se pot practica in Romania si daca da, foarte greu iti gasesti un job. Ce spuneti? Spre ce facultate si meserie as putea sa ma indrept?

2 răspunsuri:
| perryornitorinca a răspuns:

Poti opta pentru jurnalism sau mai bine inginerie

| Chillcs a răspuns:

Poti sa te duci la Univ. Nationala de Arta Teatrala si Cinema. "I. L. Caragiale. ai mai multe facultati in cadrul acestei universitati care cred ca iti vor placea. Incearca linkul urmator.http://www.studentie.ro/facultate/Facultatea-de-Film-f109