anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce prof/profa te enerveaza cel mai mult si care iti place cel mai mult? Eu o urasc pe profa de sport x( cred ca as da petrecere daca ar iesi la pensie etc. si o adoooor pe profa de franca si pe diriguu` happy

12 răspunsuri:
| fluturas a răspuns:

Nici mie nu-mi place profu de sport straight face, dar cel mai mult o urasc pe aia de istorie si imi place de englewinking

| LolaKissTheGirl a răspuns:

O urasc pe directoare [preda geografia] pentru ca e acra, rea, ne pune numai de alt de 6 si 7. Daca pune 8 minune! Si acum s-a suparat ca aproape toate clasa da teza la istorie si nu la geografie.

| RoxAnana a răspuns:

O detest pe profa de muzica si o ador pe diriga(bio) si profa de geograbig grin

| ionika17 a răspuns:

Nu pot sa spun ca ii detesc(pe unihappy. Dar cei mai multi sunt de treaba profesori mei.Mai ales profa de engleza:X

| Mihai7best a răspuns:

O urasti pe profa de sport pentru ca poate ti lene sa faci sport desi te ajuta foarte mult ora aceea de miscarewinking si crede-ma ora mea preferata ii aia de sport laughing nu ai de invatat, nu esti ascultat, te distrezi... ce iti trebuie mai mult?

| LolNope a răspuns:

Pai eu il urasc de cel de muzica(azi l-a sunat pe dirig care a sunat-o pe mama la toti colegii pentru ca ne impingeam(si suntem a 7 a ce Dumnezeu am facut lucruri mai rele) si mama unuui coleg e in Italia si a sunat-o ceea ce duce la faptul ca nici pe dirig nu il plac fiindca a descoperit si el telefonul anul trecut si isi da fite) si imi place de proful de sport(e misocar si fff de treaba) si de profa de fizica(ne asculta, ne intelege desi e mai in varsta).

| xSequel a răspuns:

O urasc foarte mult pe profa de muzica(ma enerveaza, si i batrana, bine ar fi daca ar muri)
Si imi place de d-na de engleza, care mai este si diriga mea laughing.

| ddelia14 a răspuns:

Ooooooo si eu pe profa de sport, pe profa de engleza, pe profu de mete de romna si imi place de franceza si diriga

| Izzy_6579 a răspuns: