| Boo a întrebat:

E cineva pe aici la liceul Nichita Stanescu Ploiesti? Cum e liceul?

36 răspunsuri:
| PuяpℓeMusic a răspuns:

Buna:d
eu nu sunt din Nichita, dar am prieteni care invata acolo si mi-ai spus ca e cam greu:d
Iti recomand sa intri in Economic:d

| Cromasston a răspuns:

Si eu am intrat la Nichita, la stiinte sociale.Mai e cineva pe-aici care a intrat la acelasi profil? ...acelasi raspuns este scris tot de mine mai sus, dar am uitat sa ma loghez.big grin

| Allecss a răspuns (pentru Cromasston):

Eu sunt la stiinte sociale :-d!
Id : alexutu.alexutu1325

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Invat in Nichita si mi se pare un liceu bun fata de celelalte licee din Ploiesti in sensul ca aici chiar se respecta materiile. Se fac ore, se invata, profesorii se implica. Daca vrei sa inveti ceva, sunt profesori experimentati, ce te invata, tu trebuie doar sa fii atent si sa depui putin efort. Depinde pe ce vrei sa te axezi, avem mate-info, stiinte ale naturii, stiinte sociale, filologie.
Daca vrei sa vii la liceu doar sa te distrezi, iti recomand altceva (poate Cuza, sau Mihai Viteazu)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu invat in liceul acesta.si pot spune cu fericire ca este unloc minuant cu profesori exigenti dau de treab ain acelasi timp.si nu este ashea greu cum se spune.
Noroc actualilor boboci din acest liceuhappy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu invat in liceul acesta.si pot spune cu fericire ca este unloc minuant cu profesori exigenti dau de treab ain acelashi timp.si nu este ashea greu cum se spune.
Noroc actualilor boboci din acest liceuhappy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu invat in liceul acesta.si pot spune cu fericire ca este un loc minuant cu profesori exigenti dau de treab ain acelasi timp.si nu este ashea greu cum se spune.
Noroc actualilor boboci din acest liceuhappy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

... sper sa fie bine...eu aici am intrat pe stiinte ale naturii

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: