| nobody_9468 a întrebat:

Poate ca vorbeste prostia din minestraight face. Dar cum sa fac sa nu mai simt nevoia de a comenta la profesori?
Intodeauna ma trezesc cu cate o trasnaie care-mi iese din gura fara sa vreauhee hee. Simt nevoia sa pun eu punct, si stiu ca e lipsa de bun simt dar nu ma pot abtine, mai ales ca imi sunt si antipatici pana peste cap.
Cum sa nu mai comentez? Problema ar fi ca am atencedente cu scaderea notei la purtarestraight face.

6 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Profesorii din România chiar merită să comentezi la ei de fiecare dată, sunt elevă şi sunt nevoită să îi suport în fiecare zi, deci te înţeleg.
Nu încerca neapărat să nu mai comentezi la ei, trebuie să îţi exprimi punctul de vedere civilizat. Când te nemulţumeşte ceva spune asta pe un ton calm, civilizat şi astfel încât să nu aibă profesorul ce protesta, pentru că ai vorbit frumos. Încearcă să aduci argumente atunci când eşti nedreptăţită, să arăţi că tu ai dreptate.
Şi eu am avut nota scăzută la purtare, şi ce? Poate mi-am revizuit comportamentul între timp.
Tu revizuieşte-ţi vocabularul când vorbeşti cu profesorii, nu ai de ce să taci din gură dacă ştii că ai dreptate.

| Arthur a răspuns:

Ştii cum e, după ce dai drumul la porumbel din gură e greu să mai remediezi ceva. Încearcă înainte de a spune ceva, chiar dacă motivat, să numeri până la 10 înainte de a deschide gura şi o să vezi ce surpriză o să ai. În timp ce numeri o să vezi că îţi vin alte idei sau ce voiai să spui să nu ţi se mai pară la fel de necesar sau relevant.

| Flav a răspuns:

Vezi ca mai era una ca tine. Bine, mai avansata putin, ea ii si scuipa si avea colegi sclavi. Ma rog, e plina tara asta de dive si ele n-au nici buletin. Dragi parinti, pe unde umblati?

| anss23 a răspuns: