anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sallz. Anul acesta o sa intru la un liceu bun din Pitesti, " I.C.Bratianu". As vrea si eu sa stiu cu ce lucruri si la ce ora trebuie sa ne ducem in prima zi de scoala, ce o sa facem in aceasta zi, daca o sa ne dea ceva (cum ar fi manuale sau indicatii), cum sunt profesorii, cum se desfasoara orele de curs ( la profilul "mate-info simplu") si cum sunt elevii de acolo.
M-ar mai interesa cum stam / ne asezam in banci, de unde stim in ce clasa suntem (daca se afiseaza niste liste undeva, unde?), ce ar trebui sa facem la ore, daca se invata dimineata / dupa-amiaza (si ora de incepere a cursurilor ), ce se face in pauze, cum sunt si cat dureaza ele, etc.
Nu cred ca e necesar sa invatati la acest liceu pentru a-mi putea da unele raspunsuri.Va rog foarte mult sa-mi raspundeti correct daca stiti, pentru ca sunt foarte emotionata si chiar nu stiu ce sa fac.

Răspuns Câştigător
| Andrea28 a răspuns:

Pai e ca oricare alta zi de scoala.
Mergi acolo(pe 9 sau pe cat incepe festivitatea). Cred ca ai sa te inalnesti in curte ceva elevii care sunt de la tine din clasa.
Veti sta acolo pana directorul va zice unele lucruri(bun venit. aplaudati bobocii. etc) apoi vei merge impreuna cu diriginta in sala de clasa, va asezati fiecare unde vreti (iti recomand pe la mijloc, nici prea in fata, nici prea in spate).
Nu trebuie sa duci nimic cu tine, adica un pix si ceva caiet sau orce pe care sa iti notezi orarul din ziua urmatoare.
Apoi dirigintele incepe sa vorbeasca, in final se plictiseste si va zice buna ziua, apoi mergi acasa si te intorci urmatoarea zi.
Manualele nu cred ca le primesti din prima zi, eu cel putin nu le-am primit.Si in pauze vei afce ce ai facut si pana acum, stai afara sau in clasa sau pe hol laughing iti va explica dirigintele toate lucrurile.
Sper sa te ajute! happy

0 răspunsuri: