anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.
Vreau sa-mi spuneți dacă e normal ce se întâmplă în zilele noastre în licee.

La mine la liceu s-a format un fel de Ferentari..toată lumea e pe scandal, se bat pe fete chiar și pe locurile din liceu.(,, teritorii")
Au fost și cazuri când au intrat băieți de clasa a11a în spital pentru ca s-au tăiat cu briceagul între ei.

Directorul nu a făcut foarte multe.A mai exmatriculat din elevi dar nu s-a schimbat nimic.
Trebuie sa știi cu cine vorbești pentru ca unii umbla cu: rozete, telescopice pnm.

Stiu sigur ca nu numai la mine se întâmplă asta..si totuși chiar dacă directorul intervine nu se întâmplă nimic.
S-au format niște,, clanuri" cum s-ar spune.

Cam astea sunt categoriile de elevi:

1. Elevii puși pe scandal au găștile lor.
2. Elevii care își vad de treaba, dar în caz de intervine ceva sar toti.
3.Și oamenii normali care stau în banca lor și se supun cum s-ar spune.

Eu fac parte din categoria 2-3.
■Ce părere aveți despre asta? Eu sunt foarte tânăr dar zic ca nu mai e școală ce a fost.

Funda cel mai bun.

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

In locul tau as schimba liceul.E strigator la cer sa mergi acolo sa inveti si sa te trezesti ca mori sau te iei la bataie care se lasa cu sechele, ca in drame tv pentru adolescenti/animeuri/filme disney si alte prostii.Parintii tai sunt constienti de situatie? Directorul e chill fiindca inca n-a murit nimeni.

2 răspunsuri:
| Hyperion7 a răspuns:

E ceva normal.
Liceele din ziua de azi sunt un fel de Ferentari, cum ziceai și tu, pentru că toți au fițe pe stomacul gol, toți au bani, toți sunt șmecheri.
Știu cum te simți, fix așa am fost și eu happy
Mi-am văzut de treaba mea, i-am ignorat și la urma am scăpat teafăr.
In general se mai luau doar din vorba de mine, până când i-am explicat dirigai și i-au pus la punct.Nu am avut de ce sa fiu catalogat în vreun fel, că și așa lumea nu mă suportawinkingMai mult de atât, chiar nu mi-a păsat că nu le pasawinking