Poate ca este capacul de chiuloasa prea jos si atinge arborele cotit. Nu pot sa-mi dau seama fara sa vad dar ceva este tocit sau cineva a pilit capacul sau cutia acolo si blocheaza. Surubul n-are nici o vina. Mai poate fi inca o problema: arborele cotit sa se fi strambat. Trebuie dus la verificare!
Cred ca s-ar fi rupt prezoanele dacă strângeam prea tare.
Atunci duo in servis ei stiu ce ar putea avea
Problema e ca nu ești mecanic, și nu pricepi ce se întâmplă acolo.
Șurubul de la distribuție ori era vreo rola, ori o metoda de calare. Iar partea cu "blocajul" motorului, ori nu e pus la punct, și lovești supapele, ori dacă e diesel, pui garnitura prea subțire și ajung pistoanele în chiulasă.
Mai învață niște mecanica.
Nu sunt mecanic dar am cât de cât noțiuni de mecanica. Unul din cele 3 șuruburi care susținea pinionul de distribuție era sărit, și blocase tot, după ce am rezolvat cu asta tot nu mergea. Am desfăcut chiuloasa din nou și "am pus motorul la punct". Probabil era pinionul cu un dinte mai in fata și cum ai zis și tu, lovea una din supape in piston. Mersi oricum!
Pai omule tu dupa ce pui chiulasa si strangi bolturile alea,nu te apuci sa invarti motorul pentru ca nu-i ps la punct si lovesc valvele in cilindri.
Dupa ce pui chiuloasa in bolturi,trebuie sa pui la pct distirbutia,trebuie sa cauti sa vezi cum se face asta, apoi poti invarti si arborele cotit.
Cum strangi bolturile de la chiulasa? Incepi din misjloc sus jos si te duci asa spre exterior, starngi cu o cheie manomentrica daca ai, daca nu le strangi, dar mai bine adu pe cineva care se pricepe, sunt destui care se pricep sa faca asta si fara cheie manometrica.Tu daca nu ai experienta nu o sa reusesti si parca vad ca curg toate pe acolo.