| cristicosmin2226 a întrebat:

Salutare TPU! Am o problema mai delicata! Dețin un vw Passat b6 din 2010! La mașina am schimbat acum 3 luni următoarele kit ambreiaj (volanta cu masa dubla disc rulment) kit distribuție, schimb ulei și filtre. Acum 2 săptămâni am schimbat cutia de viteze cu una sh deoarece mi s-au stricat sincroanele (țin sa menționez că eu aveam o cutie in 5 trepte iar cei de la service mi-au pus una in 6) mai menționez și ca toate reparațiile au fost făcute in service.
Acum vă voi spune ce problema am întâmpinat.
Mi se întâmpla uneori ca pedala de ambreiaj sa nu mi se ridice complet înapoi, rămâne la jumătate (trebuie sa bag piciorul sub ea și sa o ridic eu înapoi) cu toate astea mașina schimba perfect nu cârâie. Lichidul de frana este la nivel și nu se observa scurgeri.
Se mai întâmplă ca uneori când mă opresc la semafor mașina sa stea mai turata ca de obicei și sa tremure puțin motorul (de obicei mașina la relanti stă la 500 de turații, iar când stă ea prea turata sta undeva la 900) nu mă deranjează turația prea rău, mă deranjează acel tremurat și faptul că pedala nu se ridica, am fost din nou la service și nu au gasit nici o eroare, ironia sortii este că atunci când merg la service mașina merge in parametri și nu pot dovedi cele spuse de mine! Ce boală să aibă? Aștept orice părere dar luați in considerare tot ce v-am spus! Multumesc frumos!

1 răspuns:
| Florin_Chiba_1988 a răspuns:

Dacă ambreiajul nu debreiază complet o să îi scurteze viața, iar în ce privește cutia schimbată pe 6 trepte, având înainte cu 5, bă da suntem chiar nebuni?
Voi chiar credeți că au pus cu 5 viteze de schemă?
Acea e recomandarea constructorului, iar când vorbești de VW, sunt motoare reușite, nu de 10*.
Îți recomand totuși să rezolvi problema cu debreierea, din cazurile care le cunosc cu astfel de probleme nu se lasă cu bine, ci doar cu probleme!