| SirrRock a întrebat:

Va salut!
Întâmpin și eu următoarele probleme.
Prima ar fi prima pornire. Dimineața, porneste la sfert pe benzina.Iar când face "click " sa treacă pe gaz, se oprește de tot motorul! Menținez ca dacă apăs imediat accelerația și turez, nu se mai oprește dar preț de 3 secunde în timp ce o turez parca merge în 2, 3 pistoane, deși calc aproape la fund accelerația urca greu turația. Apoi dintr=o data sare la 4500, 5000 ture și totul revine la normal ca și când n-ar fi fost nimic (motorul merge ceas).
A doua problema....mașină se oprește în mers (doar pe GPL Menționez) dintr=o data pica tot ca și cum i-as fi luat contactul (rămân fără servo, totul se oprește) și se aude un beep și apare martorul de la ulei în bord care se aprinde intermitent, apoi dacă iau contactul și îl pun iar, fiind în mers, iar mașină în viteza pornește imediat.Este foarte, foarte enervant. Într-o călătorie de 500km s-a oprit (nu exagerez cu nimic) de vreo 50 de ori.
Menționez ca nu contează viteza.Treapta de viteza... S=a oprit și la plecarea de pe loc și la relantiu se oprește.Merge bine 5, 10, 30km apoi se oprește. Câteodată și după 2km se oprește.
Va rog mult, veniți în ajutorul meu cu un sfat ceva!
Am schimbat filtrele, garnituri vaporizator, am curățat rampa de injecție la gaz, filtru este ca nou).
Pe benzina am făcut proba și nu s-a oprit niciodată, am parcurs 200km masina merge super!
Ma interesează în mod special o rezolvare pentru problema nr 2.Mulțumesc!
Skoda fabia 1.4 16v 2003 55kw 75cp

1 răspuns:
| Gligore2000 a răspuns:

Ce presiune are gazul in rampa de injectoare la ralanty?
Se vede pe tester sau cu un manometru ordinar de 2, 5 bar.