TPU Blog

Pentru a veni in intampinarea nevoilor celor mai importanti utilizatori ai comunitatii TPU, am implementat noul sistem de alerte.

Cum functioneaza: daca te pricepi sau esti pasionat de un domeniu anume, acum poti urmari mai usor intrebarile la care poti da cele mai bune raspunsuri. Iti selectezi categoria si cuvantul cheie care doresti sa apara in postare, iar noi iti dam un semn cand avem continut nou. Optional, poti alege chiar si localitatea de unde a fost publicata intrebarea, dar e posibil ca astfel sa fie redus numarul notificarilor. Pot fi selectate pana la 5 categorii si 10 cuvinte cheie.

De exemplu, daca esti un veterinar din Bucuresti si vrei sa oferi ajutor stapanilor de animale care au o intrebare pentru comunitate, iata o sugestie de completare a formularului. Rezultatul e ca vei primi toate intrebarile postate la categoria respectiva si care contin cuvantul “pisica”.

Alertele pot fi primite pe e-mail, de indata ce o intrebare e postata, o data pe zi sau doar afisate in sectiunea dedicata din setarile contului. Astfel, cei care vor sa ofere raspunsuri specializate vor gasi rapid utilizatorii care au nevoie de ajutor.

Aceasta facilitate este oferita unui numar mic de utilizatori, datorita implicarii lor in comunitate. Acestia au contul pe site de cel putin 6 luni, au oferit peste 500 de raspunsuri (cu exceptia celor de la categoriile Conversatii, Totul despre TPU si Trivia / Amuzante) si au cel putin 50 de raspunsuri castigatoare, desemnate de useri distincti.

 

Alexandra – TPU

11 thoughts on “Alerte pe TPU.ro

  1. Acum ca am primit si o explicatie / o descriere a acestei noi functii incep sa cred ca o sa aiba un feedback placut, mai ales daca un veterinar, un doctor, avocat s-a ocupat indeajuns de activitatea sa pe TPU.ro pentru a profita de noua functie 🙂

  2. Ce-mi place mie discriminarea asta. Si ca sa vad daca va satisfac… conditiile, am intrat rapid la profil sa vad cum ma prezint. Deci: am peste sase luni, am peste x raspunsuri, dar nu am destule ticaloase de fundite. La dreak, nu ma incadrez =))

  3. Eu le-am vazut pe cele doua optiuni. (la mine in profil) Multumesc frumos…. , insa nu stiam ce-s cu ele. (noroc ca n-am intrebat ca v-ati gandit sa spuneti ce-s cu ele.)

    Weekend placut all.

  4. Foarte frumoasa optiunea . 🙂
    M-am bucurat de ea mai ceva ca un copil care se bucura de noua jucarie . :”>

  5. Si am putea noi, userii astia bine implantati in comunitate (doamne, ce mandra ma simt), sa va intoarcem favorul? Adica sa va alertam cand…se evapora postarile, par exemple. Da’ nu la Contact, ca acolo cre’ ca l-ati desemnat pe robo sa raspunda. Sa va soseasca alerta printr-un SMS, zic.

  6. Ar fi multe de discutat asupra deciziei de a oferi aceasta facilitate(chiar e buna, n-am ce zice) in “limita stocului disponibil”, dar nu cred ca bate la ochi decat ca v-ar pica site-ul daca ati da optiunea asta la toti userii, avand in vedere cat de solicitat va fi serverul de mail pentru aceste alerte, care si asa pana acum n-a fost intr-o stare prea grozava, fiind incarcat cu destule.

    Daca veti reusi sa faceti disponibila noua facilitate pentru toata lumea atunci veti avea admiratia mea sincera si toate felicitarile si laudele, dar pana atunci…puncte puncte.

  7. Tocmαi mα vαitαm cα nu mαi e un subiect nou pe blog, și, iαtα, mαgie…α αpαrut, în sfαrșit cevα nou!
    Îmi plαc noile opțiuni.
    Felicitαri! 🙂

  8. Vαi, dαr αm uitαt sα spun, cαt de mαndrα mα simt în αcest moment, pentru cα eu nici măcar 6 luni n-αm de cαnd sunt pe site și îmi αpαr opțiunile (binee… pe 6 αprilie fαc 6 luni de TPU):)) Eh, dαr ce pot sα spun. Am peste 500 de rαspunsuri și peste 50 de rαspunsuri cαștigαtoαre…

  9. Mi-a aparut si mie facilitatea asta noua.

    O sa incerc sa ma folosesc de ea cum pot, pare a fi o idee buna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.