| Ally01 a întrebat:

As dori sa fiu medic veterinar. imi spuneti si mie cat este salariul mediu in Bucuresti?

7 răspunsuri:
| MeimeiPinguinu a răspuns:

Ceau
Felicitari!
Sunt studenta la medicina veterinara happy
Salarul este in jur de 2.500 lei - 6.000
Depinde de gradul care devii.
Dar nu conteaza salarul atat de mult, daca iubesti animalele le vei ajuta si daca nu vei avea un salar marewinking

| MeimeiPinguinu a răspuns:

Tu ce vrei?
Macar fi original si nu copia de prin site-uri happy
Nu cred ca am nevoie sa stiu ce ai copiat tu laughing

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Nu inteleg, tu vrei sa practici meseria din pasiune pentru animale sau din lăcomie pentru bani? alien

| Ebsghjs a răspuns:

Cam 25.00 -3.000 lei.
@floresdemayo : Sigur o face pentru pasiunea pentru animale. Dar nu vrea sa moara de foame practicand ceea ce ii place laughing Adica daca tie iti place de exemplu sa speli farfurii, si te angajezi ca 'femeia care spala farfurii' intr-un restaurant. Si iti da 600 lei salariu. Continui sa faci ceea ce iti place si sa mori de foame? laughing

| floresdemayo a răspuns (pentru Ebsghjs):

Ce comparatie aiurea! M-ai plasat direct la spalat de farfurii! rolling on the floor Mamaaa mia! Eu am terminat deja o facultate, un master, si sunt la a doua! I-am dat un astfel de raspuns pentru ca eu chiar voi fi medic veterinar peste un timp! Si nu-mi pasă ce salariu primesc. Si nu, oricat ar fi de mic salariul, nu ma vei vedea prestand servicii sub calitatea mea! Niciodata, din moment ce am atata scoala! Nu ma cobor la alt nivel!

| MeimeiPinguinu a răspuns (pentru floresdemayo):

Felicitari happy

| floresdemayo a răspuns (pentru MeimeiPinguinu):

Asemenea si tie. Multumesc din suflet.