| acris a întrebat:

As vrea si eu sa invat sa fac injectii sa pun perfuzii.stie cineva vreun curs in braila sau ceva voluntariat dar sa invat lucrurile astea nu sa fac altceva dat-mi daca stiti locatii in braila sau cum pot face asta

Răspuns Câştigător
April
| April a răspuns:

Atentie! ambele sunt manevre medico-chirurgicale care implica o foarte mare responsabilitate. Legea nu permite practicarea unei profesii fara studii de specialitate si incalcarea ei se pedepseste aspru. Nu mai spun de consecintele psihologice pe care le-ai suporta toata viata daca in urma unei asemenea manevre ai provoca moartea sau imbolnavirea vreunei persoane care ar avea inconstienta sa accepte tratamente efectuate de persoane neautorizate.

4 răspunsuri:
Abh
| Abh a răspuns:

Ca sa faci tratamente injectabile trebuie sa ai terminata o scoala postliceala si sa ai un Certificat de libera practica. Sa nu crezi ca e asa de usor, mai ales la inceput, sa pui o branula si sa montezi o perfuzie.

| acris explică:

Stiu ca este o responsabilitate mare dar vreau sa invat mai repede nu mai am rabdare pana la facultate si cine stie poate ma va ajuta mai tarziu sa am si putina experienta in aceasata privinta voi incerca la spital sa vad mersi de sfat

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti merge la orice spital, nu cred ca vreo asistenta se va supara daca o vei ruga frumos sa inveti, daca erai in Bucuresti te duceam eu la un spital, este vacanta, daca erau la cursuri cei de la medicina anul 2 care fac practica poate mergeai cu ei.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vezi c-o sa faci puscarie daca faci asa ceva fara sa ai dreptul!
Nu te juca cu viata ta si a altora.
Mergi la o scola postliceala sanitara si o sa inveti, apoi, dupa ce vei obtine dreptul de practica, poate vei reusi sa faci vreo injectie. Dar nu te juca cu asa ceva!

Întrebări similare