| Madalina1106 a întrebat:

Buna!
Sunt eleva in ultimul an de liceu, la mate-info si nu prea sunt decisa ce facultate sa fac. Imi place fizica, iar matematica si informatica nu reprezinta o problema. Eu m-am gandit la Fac de automatica si calculatoare- tehnologia informatiei, Fac. de electronica, telecomunicatii si tehnologia informatiei- tehnologii si sisteme de telecomunicatii; microelectronica, optoelectronica si nanotehnologie ( sunt foarte interesant) si ingineria informatiei. Si de la ASE - contabilitate si informatica de gestiune.
As vrea sfatul si parerile vostre cu privire la aceste faculati si poate chiar altele!

Răspuns Câştigător
| mixxjim a răspuns:

Daca chiar esti buna la fizica si nu ai probleme cu mate si fizica mergi la poli. E bine sa fii si contabil dar parca ar fi pacat daca poti face ceva din celelalte sa faci contabilitate. Informatica de gestiune aia de la contabilitate se ocupa de fapt de utilizarea de programe informatice folosite in tinerea contabilitatii, nu crearea lor.
Din cele de la poli partea cu nanotehnologia e drept ca suna foarte interesant dar nu prea o sa aiba la ce-ti folosi in tara romaneasca, si numai. Sunt putine firme si, implicit, putine locuri de munca in lume care se ocupa de doemniul asta, deci ar trebui sa fii chiar un geniu, cu rezultate obtinute pe la olimpiade internationale si alte concursuri pentru a afla de tine cei care se ocupa cu asa ceva si a-ti propune un loc de munca. Deci ar ramane automatica sau electronica - ar fi la fel de bune, acum daca-ti plac la fel de mult vezi si tu poate alegi si in functie de niste considerente mai practice cum ar fi nr. de locuri la buget (nu e de neglijat 3000 de lei pe an taxa, inmultit cu anii de studiu, iese ceva), concurenta, programe internationale in care sunt implicati (cooperare, schimburi de studenti, de cercetare etc) si care sa-ti ofere mai multe posibilitati de acumulare si de dezvoltare profesionala. Succes!

| Madalina1106 explică (pentru mixxjim):