| ametzealada a întrebat:

Sunt un elev de 17 ani care tocmai a terminat clasa a 11a si doreste sa se hotarasca cat mai curand ce facultate va alege.Eu sunt pasionat de aviatie si motoare asa ca una dintre primele mele optiuni a fost ingineria mecanica (cea de la Cluj). Insa parerile celor apropiati sunt impartite:unii zic ca nu e facultate de viitor si ca nu imi voi gasi meserie dupa ce termin, altii spun ca e meserie de viitor, ca de mecanici va fi nevoie mereu si ca exista chiar un deficit de ingineri mecanici in tara.As dori sa aud mai multe pareri. Ce parere aveti de facultatea de mecanica? Ce alte facultati imi recomandati? Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| nCansu a răspuns:

Heii. happy voi incepe in primul rand cu un sfat : facultatea pe care vrei sa o urmezi trebuie sa fie pe placul tau nu pe placul altora. Stiu cu ce te confrunti, in situatia ta am foat si eu. happy Gandeste-te ca ai o singura viata, daca pe asta nu o traiesti cum iti place,. Eu spun ca facultatea de mecanica suna bine. Daca asta crezi tu ca te face fericit, fa-o! Din proprie experienta iti spun. Mie imi placea foarte mult actoria dar nimeni nu ma sustinut, multi imi ziceau ce iti spun si tie ca nu e de viitor. M-am inscris la facultatea de kinetoterapie dar si la actorie, faza e ca am intrat la ambele si trebuia sa aleg dintre cele doua. Nu a fost o decizie deloc grea. Am ales actoria pentru ca asta imi place. Multi care iti spun ca nu e de viitor sunt adesea nefericiti, care se duc la servici suparati sau pur si simplu nu le place ceea ce si-au ales, dar e un ban ceea ce conteaza. Pune-ti intrebarea, tu vrei sa fi ca ei? happy Alege sa ai un viitor frumos pe baza alegerilor tale, sa te duci la munca cu zambetul pe buze facand ce iti place. Eu ti-as recomanda aceasta facultate daca te face fericit. Ai o singura viata. Traieste-o in asa fel incat sa fi fericit. Bafta.

0 răspunsuri: