anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce cursuri trebuie sa urmez pentru a ajunge stewardesa? Stiti cumva cine organizeaza cursurile si daca acestea pot fi facute in timp ce lucrez si in alta parte? Cam cat costa un astfel de curs si care sunt optiunile de angajare dupa? Care sunt salariile unui incepator in acest domeniu?

Răspuns Câştigător
| sandi a răspuns:

Cursurile costa 3 000 de euro(1 500 cursurile teoretice+1 500 orele de practica) pe care ii poti plati in rate(2 sau 3 rate, nu sunt sigura). Cursurile sunt in functie de programul stabilit, cateva ore pe zi, 3-4 ore. Dupa ce iti dai toata examenele(pentru programarea carora trebuie sa astepti destul de mult), poti incepe sa aplici pentru joburi la diverse companii de zbor fie din tara fie din strainatate. De salariu nu stiu. Evident, acesta variaza de la companie la companie.

19 răspunsuri:
| jolie_3446 a răspuns:

Costa in jur de 1500-2000 euro, sunt cursuri toata ziua, teorie si practica si sa fac la Academia de aviatie sau Scoala de aviatie, nu stiu exact cum se numeste. Absolvirea cursului nu iti garanteaza angajarea, nu trebuie sa stii neaparat sa inoti...

| stefybx a răspuns:

Fiica mea este stewardesa in Germania. Ea si-a depus CV-ul pe net, firma interesata i-a facut o oferta dupa care a facut cursurile necesare cam trei luni si apoi a fost angajata la inceput de proba si acum cu contract definitiv. In Germania se poate mult mai usor sa ajungi ceva daca ai studiile in Germania. Dar poti sa-ti depui pe net un CV la una din firmele din strainatate daca stii limba unei tari in care vrei sa lucrezi. Acum este aceasta posibilitate si multe firme straine doresc angajati seriosi din Romania.

| borsec a răspuns:

trebuie sa te inscriila Scoala Superioara de Aviatie Civila, sectiunea Insotitori de bord, apoi dai un examen la lb. engleza si geografie nivel clasa 12, daca esti admisa faci cursuri de teorie la sediul Scolii de aviatie in Baneasa langa aeroport, cursurile costa 1500 eur

| stefybx a răspuns: