anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce cursuri trebuie sa urmez pentru a ajunge stewardesa? Stiti cumva cine organizeaza cursurile si daca acestea pot fi facute in timp ce lucrez si in alta parte? Cam cat costa un astfel de curs si care sunt optiunile de angajare dupa? Care sunt salariile unui incepator in acest domeniu?

Răspuns Câştigător
| sandi a răspuns:

Cursurile costa 3 000 de euro(1 500 cursurile teoretice+1 500 orele de practica) pe care ii poti plati in rate(2 sau 3 rate, nu sunt sigura). Cursurile sunt in functie de programul stabilit, cateva ore pe zi, 3-4 ore. Dupa ce iti dai toata examenele(pentru programarea carora trebuie sa astepti destul de mult), poti incepe sa aplici pentru joburi la diverse companii de zbor fie din tara fie din strainatate. De salariu nu stiu. Evident, acesta variaza de la companie la companie.

19 răspunsuri:
| jolie_3446 a răspuns:

Costa in jur de 1500-2000 euro, sunt cursuri toata ziua, teorie si practica si sa fac la Academia de aviatie sau Scoala de aviatie, nu stiu exact cum se numeste. Absolvirea cursului nu iti garanteaza angajarea, nu trebuie sa stii neaparat sa inoti...

| stefybx a răspuns:

Fiica mea este stewardesa in Germania. Ea si-a depus CV-ul pe net, firma interesata i-a facut o oferta dupa care a facut cursurile necesare cam trei luni si apoi a fost angajata la inceput de proba si acum cu contract definitiv. In Germania se poate mult mai usor sa ajungi ceva daca ai studiile in Germania. Dar poti sa-ti depui pe net un CV la una din firmele din strainatate daca stii limba unei tari in care vrei sa lucrezi. Acum este aceasta posibilitate si multe firme straine doresc angajati seriosi din Romania.

| borsec a răspuns:

trebuie sa te inscriila Scoala Superioara de Aviatie Civila, sectiunea Insotitori de bord, apoi dai un examen la lb. engleza si geografie nivel clasa 12, daca esti admisa faci cursuri de teorie la sediul Scolii de aviatie in Baneasa langa aeroport, cursurile costa 1500 eur

| stefybx a răspuns:

Am auzit azi la radio ca au nevoie de insotitori de zbor la Cluj si spuneau ca se depun CV dupa care se selecteaza concurentii si firma interesata asigura studiile necesare. Intereseaza-te si poate ca ai noroc. Succes!

| ramoina a răspuns:

Eu personal am aplicat pentru un job de stewardesa la compania Qatar Airways. Acum 4 ani am gasit o firma din Brasov care recruta personal pentru aceasta companie. Am fost la multe interviuri/examinari, dar nu am fost selectata. Poti sa intri pe www.qatarairways.com si intri la "Careers" si acolo un formular. Dar cred ca gasesti "Careers" la orice companie aeriana. Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cat costa un curs de stewardesa

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Recrutam Stewardese pentru o companie aeriana din Antalya



Conditii:



- Experienta de minimum 1 an de zile pe avioane: tip Boeing 737 si Airbus 330

- Sex: femei, barbati

- Varsta cuprinsa intre 21-40 de ani

- Licenta: ICAO, JAR sau IATA

- Cunostinte de limbi straine



Se ofera:



- Salariul 1800 $ pe luna

- 10$ bonus pe zbor

- Cazare – gratuita oferita de catre companie

- Masa gratuita oferita de catre companie

- Transportul de la cazare la birouri si invers oferita de catre companie

- Un bilet de avion anual dus- intors gratuit oferit de catre companie

- GPT

Tel: 0040264459592, 0040741748101, 0040 726286284

Fax: 0040 264459593

Email: jobs@bacltd.ro

Web: www. bacltd.ro

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ca sa urmez aceste cursuri de stewardesa trebuie sa am studii superioare sau doar diploma de bacalaureat?

Alte răspunsuri
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Care sunt sansele de angajare dupa aia?

| smolnarkarina a răspuns:

La Scoala de aviatie civila din baneasa...si eu vreau sa devi stewardesa si deja m-am informat

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Sunt si barbati stewarzi

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Intra pe http://www.scoaladeaviatie.ro/index.html.acolo gasesti toate informatiile necesare...succes

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Intra pe http://www.scoaladeaviatie.ro/index.html, acolo gasesti toate informatiile de care ai nevoie...succes

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cate limbi trebuie sa stii pentru a deveni stewardesa?

Alte răspunsuri
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cursurile costa aprox. 3500 euro. Iti trebuie 2 limbi straine ( obligatoriu lb. engleza si alta la alegere). Geografia este si ea o materie importanta. La examnele de admitere la geografie se da materia de cls. a 8-a ( geografia romaniei ) si geografia europei.
Varsta minima ete de 18 ani, iar cea maxima este de 27.(impliniti in anul respectiv). Salariile sunt de aprox 1000 lei ( la inceputul meseriei ). Matematica si fizica sunt si ele materii importante. Poate te ajuta. Mult noroc! Apropo, uite site-ul Scolii Superioare de Aviatie Civila : http://www.aviationacademy.ro/eng/

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si eu vreau sa aflu acelasi lucru.sunt dispusa sa platesc oricat

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cursurile se fac la academia de aviatie civila din baneasa si costa 3100 euro. cerintele sunt sa ai minim 18 ani impliniti si nu mai exista limita maxima de varsta(inainte era pana la 27 de ani). manualele orientative pentru examenul de admitere sunt:geograia romaniei clasa a VI-a si clasa a XII-a si limba engleza clasa a XII-a.media minima de admitere este 7 si poti incepe pregatirea teoretica. dupa absolvire, nu-ti garanteaza nimeni un post de munca.