| Ioanaryeiwweruip a întrebat:

Hei TPU! As vrea sa lucrez undeva in Europa, de ex Franta sau Germania. In Romania am lucrat ca lucrator comercial si ospatar. Am 19 ani btw si lucrez de la 17 ani. Desi nu am chiar foarte mare experienta, am observat ca salariile de aici sunt foarte mici si nu-mi ajung banii, desi am lucrat in 4 locuri diferite pana in prezent. Eu imi doresc sa merg la facultate dar nu am resursele financiare necesare, iar parintii nu pot ajuta. La engleza am nivel avansat iar franceza incepator, germana nu stiu deloc. Desi as putea sa invat mult mai bine franceza decat germana. As putea sa lucrez ca si camerista sau cleaner pe undeva, sau chiar si ca ospatar sau lucrator comercial daca s-ar accepta sa vorbesc in engleza. Cam cat as putea sa castig si ce tara sa aleg?

8 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Italia în sezon.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Numai visa la franta sau Germania, cauta ti aici de lucru, in strainatate e greu nu ai unde sa locuiesti nu ai pe nimeni acolo, nu sti limba asa ca aici ai unde sta, fi multumită cu ce salariu iei, esti incepatoare, cit vrei sa it dea 5000 de euro? Ce varsta ai?

| NLS a răspuns:

Irlanda sau Danemarca (dar in Irlanda e nebunie cu chiriile, foarte greu gasesti ceva cu 600 euro. Salariu 600-650 pe saptamana, in functie de noroc, prin jurul Dublinului, pe la depozite).

Gasesti si in curatenie, prin Dublin, dar trebuie sa iti gasesti chirie impreuna cu alte persoane.

Uita de Germania, daca nu stii germana si daca nu ai de gand sa o inveti.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Vino în America. Aici îți găsești de lucru mult mai ușor plus că nu te vei lovi de rasismul europenilor

| Ioanaryeiwweruip explică (pentru DeMicUnCălător):

Ar fi o varianta. Mai ales că mă descurc cu limba. Dar nu sunt familiarizată cu viza. Din cate am înțeles durează ceva până o iei. Am optat pentru Europa deoarece pot trece doar cu pașaportul sau buletinul, ar fi un proces mai rapid