anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti despre Universitatea Transilvania din Brasov? E o universitate slaba, unde elevii nu sunt recrutati? Nu poti sa gasesti usor loc de munca daca termini facultatea in cadrul acestei universitati? Pe mine ma intereseaza Facultatea de psihologie si Facultatea de pedagogie a invatamantului pimar si prescolar.

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nici o facultate nu vine cu loc de munca asigurat!
Aceasta este problema ta, ca dupa facultate sa mergi la concursuri, ca sauti si sa-ti gasesti loc de munca.

In ziua de azi, sunt mii de studenti la psihologie dar nu sunt locuri de munca si am sa-ti explic de ce!
Intr-o companie sunt zeci, poate sute de muncitori si doar 1 singur psiholog, dar sa nu uitam ca nu-i obligatoriu sa existe psiholog in compania respectiva, asa ca, sunt si mai rare asemenea pozitii.
In ce priveste un cabinet medical pentru psiholog odata ocupat se mai elibereaza cand iesie persoana aia la pensie, deci, sanse reduse sa faci ceva cu psihologia prin tara, doar daca etsi un student eminent de 10 pe linie si intrii la un concurs unde s-a eliberat un post.
In ziua de azi, cu facultatile nu mai faci nimic! Sunt sute de studenti care vand la taraba in piata, care imaprt plainte pe strada sau merg la munca campului, pentru ca nu au servici, dar trebuei sa manace ceva sau sa-si plateasca casa, existenta.

suntserios
| suntserios a răspuns:

La nicio facultate nu vine nimeni sa te ia de manuta sa iti de un loc de munca

| oana5544e5 a răspuns (pentru suntserios):

Stiu asta. Eu vreau sa merg la facultate la Brasov, insa unii zic ca nu e o universitate stralucita, ca la angajare se uita pe diploma sa vada unde ai terminat facultatea, in cadrul carei univeristati. Aici nu sunt eu lamurita.

| suntserios a răspuns (pentru oana5544e5):

Daca faci treaba buna la interviu nu ii pasa nimanui unde ai facut facultatea