| Nopenopenope a întrebat:

Hello TPU.

As vrea sa intreb, Sunt in clasa a 11-a si in fiecare an am luat peste 9 ca si medie generala (intre 9.10 si 9.60-9.70), si am participat la olimpiade la engleza si info, luand premii.

Cam la ce facultati in strainatate as putea aplica anul viitor?

3 răspunsuri:
| TheAce a răspuns:

In primul rand vorbeste cu ai tai sa stabiliti un eventual buget. Eu unul recomand Danemarca. De ce? E simplu. In primul rand pentru ca e o tara nordica, ori tarile nordice domina invatamantul european de foarte multa vreme. Apoi pentru ca vei da de un nivel de civilizatie exemplar care te poate forma. Va fi usor sa iti gasesti un job ca student iar castigurile sunt frumoase (studentii nu sunt impozitati in Danemarca). Apoi, pentru ca invatamantul E GRATIS. Preturile sunt mari, e drept si ma refer aici la chirie si la a trai in sine dar nu platesti scolarizare. Recomand Aarhus sau Horsens (facultati cu dotari exceptionale si foarte multi romani care sunt acolo).

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai sunt sute. Nu te poti astepta ca o persoana sa se apuce sa caute pentru tine ca sa ti le enumere aici.
Trebuie sa te interesezi tu pe net. Majoritatea facultatilor din strainatate nu au examen de admitere, conteaza doar CV-ul (medii, nota bac, activitati extrascolare, proiecte, voluntariat...) plus un eseu, deci ai nevoie de o gramada, pentru ca e concurenta. 9.70 si 2 olimpiade nu e foare mult, dar cel mai probabil o sa gasesti ceva facultati.
Cauta incepand de la tarile in care ai vrea sa studiezi (tarile sudice percep taxa destul de mare pentru facultate, pe cand in nord platesti doar o suma modica pe an. De asemenea cam spre ce domenii ai vrea sa te orientezi, in ce limba ai vrea sa studiezi, ce poti sa faci mai departe de acolo etc.
Iti doresc noroc si sa ai o zi frumoasa happy

| Suiram06 a răspuns: