| MihaelaSiEu a întrebat:

Ma ajuta cineva? Sunt noua in domeniu si nimeni nu a stiut sa imi explice cum trebuie: care-i structura anului universitar? De exemplu am gasit aici o schema: http://osut.ro/tag/structura-anului-universitar-uvt/, dar tot nu inteleg unele lucruri. Imi poate explica si mie cineva pe cat se termina cursurile (cu examene cu tot) si ce-i cu toate sesiunile acelea daca eu sunt student in primul an de facultate? (trebuie sa sustin toate cele 3 sesiuni? de ce dureaza atat de mult o sesiune?)

Stiu ca probabil imi vor fi clarificate toate lucrurile acestea in momentul in care voi incepe o facultate, dar sunt foarte curioasa si imi puneam intrebarile astea de mult. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Dana211 a răspuns:

Cursurile de pe primul semestru la tine se termina se termina pe 21 ianuarie, cand incepe perioada in care se dau examenele si in vara pe 2 iunie. In sesiune nu se tin cursuri, doar se dau examene, iar in total primul semestru tine pana in 12 martie cand se termina si sesiunea, atunci fiind prima zi de vacanta. Cele 3 sesiuni nu sunt obligatorii, ele facand referire la cei cu restante (cei ce au un examen sau mai multe picate). La tine daca nu va fi cazul nu va trebui sa susti decant sesiunea din iarna si prima din vara, dar daca ai restante in vara de exemplu atunci le poti da in perioada 30 iunie-8 iulie. O sesiune nu tine mult, ti se pare acum, dar cand vei ajunge in perioada respectiva sa fi nevoita sa dai 5 examene la care nu sti mai nimic, ai sa vezi ce repede zboara timpul in incercarea de a invata ceva. Mult succes!

| MihaelaSiEu explică (pentru Dana211):

Multumesc mult pentru lamuriri! Bafta si tie!

| Dana211 a răspuns (pentru MihaelaSiEu):

Cu placere happy

2 răspunsuri: