| BigLike a întrebat:

Salut, ati putea va rog sa imi dati niste sfaturi? Locuiesc in Anglia, am luat decizia de a imi continua studiile. Sunt interesat de inginerie, intrebarea mea este referitoare la locuri de munca acasa ca ingineri. As vrea sa stiu care sunt ramurile ingineriei (acasa in Romania) in care nu imi va fi dificil sa imi gasesc de munca, as dori ca in cativa ani sa reusesc sa merg acasa si sa pot sa ma intretin din locul de munca. As vrea sa precizez ca ramura ingineriei in care as vrea sa lucrez este domeniul constructiilor de exemplu: inginer civil nu ma simt atras de it, etc. As dori raspunsuri de la cei care sunt stabiliti acasa (care lucreaza ca ingineri ar fi de preferat) sa mi se spuna ce fel de ingineri sunt (si vor fi in urmatorii 10 ani) in cautare pe piata muncii din Romania. Va multumesc. De asemenea daca vreti va rog sa argumentati raspunsul dvs. va multumesc, ofer funda!

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nici o facultate nu vine cu loc de munca asigurat!
Sunt mii de studenti care termina in fiecare an si doar cateva locuri de munca care apar in fiecare an. Toti ceilalti ce fac?
Isi iau de munca ce gasesc, sub pregatirae lor profesionala.
industria din tara este pe duca, locuri de munca nu prea exista.
Apuca-te de IT, turism, contabilitate, economie, marketing, ca astea sunt de viitor, nu ingineria.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

rolling on the floor
Iti argumentez eu, In Romania, trebuie sa cunosti pe cineva, sa te recomande cineva, sau sa ai experienta.
In Anglia ai mai multe oportunitati sa lucrezi ca inginer, si ai sansa sa incepi de jos. In Romania te intreaba daca ai experienta, si pa. Doar sa ai tu bulan, sa cunosti pe cineva, sau sa fie o firma noua, dar greu.
De ce nu profesezi aici?

| BigLike explică (pentru anonim_4396):