| Geitigy a întrebat:

Salutare Toti Pentru Unu'! In prezent sunt student la comunicare, specializarea Publicitate, ideea e ca dupa finalizarea facultatii voi primi o diploma de comunicator, dupa ce termin aceasta facultate ma bate gandul sa ma inscriu la politie, intrebarea mea este: ma va ajuta in mod activ la salariu diploma de comunicator? Si ce ramura din politie imi recomandati, multumesc anticipat! Dau funda

6 răspunsuri:
| Dalmore a răspuns:

Multi nu-ti citesc intrebarea pana la capat pentru ca nu stiu nimic despre comunicare. Mai bine pui o intrebare despre ce ramuri de politie exista, una despre cat de importanta e diploma de licenta la salariu etc. Mai multe intrebari pe cate un subiect laughing poate asa ai succes. Publicitatea e misto :3 de ce nu vrei sa continui pe asta?

| Geitigy explică (pentru Dalmore):

Multumesc de sfat! Da! Mie imi place la nebunie domeniul, dar imi e teama ca nu voi gasi unde sa profesez, asa ca. incerc sa ma documentez spre ceva cu un venit sigur happy

| alessia5158 a răspuns (pentru Geitigy):

Cauta pe site-urile inspectoratelor judetene de politie anunturi referitoare la organizarea unor concursuri pentru ocuparea unui post corespunzator specializarii tale.

| Yurisa a răspuns:

Ai mai pus intrebarea asta o data, iar daca nu ti-a raspuns nimeni inseamna ca nu stie nimeni. Cel mai bine este sa te interesezi pe site-ul facultatii daca exista informatii cu privire la ce oportunitati ai dupa ce termini facultatea, daca nu poti da un simplu search pe google, dar eu cred ca doar cu diploma de facultate nu poti face mare lucru.
Cat despre politie, orice ramura e buna, nu iti putem recomanda pentru ca nu stim ce aptitudini ai, ce iti place

| Geitigy explică (pentru Yurisa):