| Cristian_Andrei_1997_MmOR a întrebat:

Salutare tuturor, am 24 de ani si sunt student la medicina generala anul 5 avand restante peste restante si 0 motivatie sa o mai continui nu ma vad medic si nu ma identific cu mai nimic. S-a ajuns aici treptat fara sa imi dau seama nu mi-a mai facut placere sa fac lucruri ce alta data imi placeau si usor situatia asta a influentat tot din viata mea si simt ca ma afund intr-o gaura despre care nu pot vorbi cu nimeni. Sunt nehotarat intre a alege alta facultate cert e ca ba nu imi mai mai place nimic ba sunt pasionat de orice altceva numai de medicina nu.
Tot ce aud este "Ai ajuns anul 5 e tarziu sa renunti / medicina=bani / pierzi toti banii dati pe pregatiri admitere iar urmatoarea facultate va fi la taxa" si ma fac sa ma intreb daca am dormit si m-am trezit abia acum si chiar e capatul lumii?
As dori pareri de la cei ce s-au confruntat cu situatia mea si sau care au trecut peste si ce ati facut?
Multumesc

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Eu zic sa termini facultatea odata inceputa, dupa care mai poti face una.
Cu cele doua facultati terminate te vei putea angaja in bresele dintre cele doua meserii, care deseori se platesc si mai bine decat cu o singura facultate. Motivul? Sunt putini care au doua facultati, dintre care una este medicina.

| Violleta2022 a răspuns:

Am facut prima facultate de inginerie la insistentele parintilor. Nu mi-a placut si nu am practicat-o niciodata, necesitand o a doua pe care am facut-o si o practic de peste 30 de ani, asa ca te inteleg foarte bine cum este cu lipsa motivatiei si tragerea aia de inima, sa faci ceva ce nu simti ca ti se potriveste si sa pierzi timp inutil.

Opreste-te si gandeste-te foarte bine ce vrei tu adevarat sa profesezi pentru urmatorii 40 de ani.
Ce te-ai vedea tu facand cu placere zi de zi?