| andreeap200116 a întrebat:

Sunt studenta in anul I la facultatea de drept din Iasi. As vrea sa imi continui studiile in Spania tot in acest domeniu. M am uitat pe site urile mai multor facultati de acolo, dar nu reusesc sa imi dau seama cum se aplica. La cele mai multe scrie ca poti aplica pentru diploma de master, dar nu ma intereseaza asta momentan, eu fiind abia in anul I. Daca stie cineva care este motivul, sau daca problema este ca nu imi pot continua studiile, ci pot aplica doar pentru master. Multumesc

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Contactezi facultatea pe care doresti sa o urmezi acolo si ii suni, cerandu-le relatii in legatura cu examenul de admitere la acea facultate, conditiile de inscriere, unde si in ce cont bancar trebuie sa depui taxele, cat este suma samd.
Trebuie sa-ti spun ca nu ai ce studii sa "continui" acolo, ca nu-ti echivaleaza nimeni o facultate de Drept din Romania.
Facultatile de Drept si Jurnalist din Romania nu se echivaleaza nicaieri in lume si nici nu poti profesa cu ele, pentru simplu fapt ca-s inutile in alte tari, legsilatia si legile Romaniei.
In Spania o iei de la zero!
Te inscrii la o facultate, dai examen de admitere si urmezi procesul legal, platind integral facultatea, ca orice student strain.

| andreeap200116 explică (pentru Violleta2022):

Studiile din România nu sunt recunoscute nici măcar când aplici pentru master,
dupa ce ai terminat cei 4 ani aici?

| Violleta2022 a răspuns (pentru andreeap200116):

Nu, cel putin NU cele de la DREPT fiindca Dreptul din Romania nu are nici o valoare sau relevanta intr-o alta tara.
legile studiate in Romania sunt valabile NUMAI pentru Romania, si nu pot fii folosite in alta tara.

| Frank51 a răspuns: