| gabimaister82 a întrebat:

Am cumparat Iphone 7 Plus de la Emag pe data de 11.03. 2017, chiar din primele luni de utilizare am observat semnalul foarte slab fata de alte telefoane Iphone cat si Samsung, trecem peste.
Probleme foarte mari am avut cu difuzorul din partea de sus care se aude foarte incet, am dat vina luni de zile pe firmele de telefonie (nu prezinta urme de murdarie), daca incerc incarcarea acestuia la macbook se conecteaza si incarca apoi se deconecteaza in mod repetat ( am folosit doar accesorii originale Apple ), se blocheaza si trebuie restartat pentru folosire... toate bune pana astazi cand am fost in service ca sa rezolv macar cateva din problemele de mai sus ( mentionez ca mai am 3 luni de garantie iar telefonul nu prezinta nici macar o urma de cazatura sau zgarietura de orice natura ), cei de la service Noumax au refuzat reparatia produsului pe motiv ca produsul s-a indoit din cauza bateriei care s-a umflat din diferite motive pe care nu le cunosc. Am fost la alt service autorizat Apple Cordon Electronics unde am primit acelasi raspuns ( sa inteleg ca nu poate fi reparat chiar daca eu nu am aplicat nici o forta acestui produs care sa-i aduca daunele existente? )
Cei de la Cordon m-au indrumat la Emag pentru ca a trecut garantia de un 1 an, mai exact la Depanero unde am si sunat, cei de acolo nu gasesc nici factura nici numarul comenzii acestui produs in baza de date.
Am vorbit aseara si cu cei de la service Apple SUA si mi-au dat dreptate.
Ce as putea sa fac mai departe?

1 răspuns:
| sierra1 a răspuns:

Aia cu umflătura e o problemă

totuși fă o plângere la protectia consumatorului, altfel sigur pierzi