| Nightwolf1 a întrebat:

Heiii,
Revin din nou cu o întrebare!
Cum am mai spus-o și în întrebările anterioare, sunt student la medicina, anul 1 la Sibiu, iar după 4 săptămâni și jumătate deja îmi vine sa ma las de facultate. Deși, sunt abia la început, deja perspectivele mele pentru viitor sunt foarte proaste. Sunt introvertit și nu am prieteni, în primele 2 săptămâni de facultate ieșeam împreună cu colegele de grupa după cursuri la cafea sau în pauze, ma simțeam mai bine, deoarece mai îmi dădeam și eu drumul la vorba. Acum, în ultima perioada nu ieșim deloc, nicăieri și ma tot gândesc ca sunt dat la o parte, sunt și singurul băiat din grupa, iar din celelalte grupe nu cunosc pe nimeni. Aici în oraș nu cunosc pe nimeni, iar după cursuri, plec la mine în garsoniera închiriată și stau singuratic. Mai ies prin oraș, dar merg singur prin parcuri și pe la Mall și chestii de genul și sunt foarte trist.
Cum am mai spus, m-am îndrăgostit și de una dintre colegele de grupa și nu pot sa-mi iau gândul de la ea, a devenit deja o obsesie pentru mine. Nici de învățat pentru medicina nu m-am apucat, deoarece nu mai pot din cauza asta, și s-a adunat deja multă materie, iar eu la chimie, deoarece am terminat un liceu slab, nu ma descurc, ar trebui sa încep cu chimia de clasa a VII-a. Când sunt la facultate eu tot încerc sa vorbesc cu fata respectiva, de multe ori vorbim despre cursuri, însă atunci când ieșeam toți la cafea, vorbeam mai mult cu ea. Am simțit înca din prima zi de facultate o conexiune între noi, dar nu cred ca ea ma place. Nu am mai simțit asa ceva niciodată, deoarece pana la varsta asta a mea de 23 de ani, nu am avut niciodată relație, nu am ținut de mana niciodată o fata, iar pentru aceasta fata, ceea ce am simțit nu este o atracție fizica, ci una sufleteasca și ea este timida, calma și la locul ei.
Dacă as avea șansa să fim împreună as aștepta după ea și 10 ani, la cât de mult țin la ea.