| Annellise a întrebat:



Incep prin a afirma mi-a dori cu adevarat sa ma ajutati si pe mine cu problemuta mea.

Probabil ca nu veti avea rabdare si timpul necesar sa citit chiar tot, motiv pentru care voi incerca sa ma rezum la continut si sa il fac cat mai concret. Sunt studenta in Marea Britanie de 6 luni, din primele saptamani in care am venit am cunoscut un baiat de nota 100%, ne-am inteles ff bine, timpul a trecut am tot iesi in oras m-a cucerit si am inceput sa avem o relatie in care am fost f fericita. Am gresit foarte mult deoarece am venit in Romania de Craciun si aici m-am indragostit de un baiat ( a fost o copilarie, fluturasi de moment) care au tinut doar 2 luni... fluturasii aceia isi fac afectul negativ acum sad pentru ca pentru acea prostie Alex (tipul din Anglia) nu poate sa treaca peste. Eu m-am intors inapoi aici si i-am spus ca vreau sa fim doar amici, si el a spus ca : I can`t agree ur idea but what can I do?! Si tot nu a incetat sa ma caute, ieseam in oras si ma simteam f bine around him, chiar in al 9lea cer.

Adevarul este ca au fost mai multe motive care m-au indepartate de el pentru ca el este mai mare decat mine cu 8 ani si ma gandeam ca vrea ceva ff serios, si chiar vrea asta si parca atunci nu eram dispusa si eram f speriata de acest lucru. Insa acum, dupa aceste 2 luni tot iesind cu el si vazand ca el inca lupta pentru mine am realizat ca pentru el chiar am sentimente f puternice. Si am renuntat la cealalta relatie (care a fost o copilarie! )

Am iesit tot mai des si i-am dat de inteles cum ca `what hapens if I will change my mind again?` si el foarte fericit mi-a spus ca ar fi incantat insa cum poate avea incredere in mine ca nu imi voi schimba din nou minte, si ca nu il voi lasa din nou balta, si mi-a marturisit ca l-am ranit ff ff mult si ca suferit ca nu s-a asteptat, si ca el a ramas la fel e aceeasi persoana si multe lucruri care sincera sa fiu; nu ma asteptam sa fie asa de sincer si direct.

Toate bune si frumoase m-am decis sa lupt pentru el si a fost o saptamana draguta cu mesaje si tentative de saruturi, imbratisari si priviri siropoase pana cand aseara mi-a dat un mesaj ..care in secunda 2 m-a facut sa realizez ca, sunt pierduta pur si simplu si ca am nevoie de un sfat.

Mi-a spus asa:`` stii f bine k pentru mine esti o fata deosebita si tin enorm la tine, constientizez ca tu doresti sa avem o adevarata relatie si sa nu fim doar prieteni insa eu nu pot sa trec peste acel moment (faza care i-am facut-o cu cateva luni in urma cand am renuntat la el din senin fara ca el sa faca ceva concret, doar ca am fost eu naiva si tampita) dar te rog mult mult de tot sa fim prieteni, nu pot sa te pierd as vrea s intelegi si sa accepti asta.`` Toti prietenii lui mi-au spus ca are sentimente profunde pentru mine si ca nu a mai simtit asa pentru nici o fata, si simt si eu asta.

Prima data am stat vreo 30 de minute si am decis sa renunt, insa apoi am zic ca nu are rost! Ca el s-a speriat. s-a panicat mi-a si marturisit ca ii este teama sa nu il dezamagesc din nou..intrebarea mea este CUM II RECASTIG INCREDEREA? Sentimente sunt si dorinte din partea amandurora pot baga mana in foc pentru asta, insa cum ii demonstrez ca de data asta sunt hotarata de ceea ce vreau, si stiu ca tin la el si ca nu voi mai pleca ca data trecuta din viata lui asa: dintr-o data!

I-am scris sincer 3 mesaje (text..pe telefon) spunandu-i ceea ce simt si cred ca a fost socat cand a citit pentru k nu se astepta sa fiu asa deschisa..pana acum am fost genul care sa se lase cat mai mult curtata dupa mai bine de o luna l-am lasat sa am sarute, am eu un principiu cu `sa am las dorita` happy si acum e 1 data cand realizez c dores cu adevarat si chair vreau sa lupt pentru asta.

Voi ce ziceti sa il tratez cu indiferenta? credeti ca ma va suna sau imi va raspunde la mesaje? Cum sa procedez? Sunt convinsa ca el nu doreste sa fim doar amici 100 % nu simte asta doar k este panicat sa nu fim fericiti o perioada iar apoi eu sa ma razgandesc si el sa sufere din nou.

Va multumesc anticipat pentru orice sfat, raspuns, parere si chiar va mersi din suflet pentru timpul acordat lecturarii povestii mele. Stiu ca poate unora vi se va parea o prostie si o poveste nesemnificanta insa pentru mine in momentul de fata este o adevarata problema, si nu m-am simtit asa de dezamagita, ranita de mine insumi niciodata. Chiar imi pare rau pentru ceea ce am facut si ma simt legata de maini si de picioare ca nu stiu ce sa fac SA II REACASTIG INCREDEREA?!

Cu stima si deosebit respect,
Annelise happy

Răspuns Câştigător
| Liviucu a răspuns:

Am citit cu placere ce ai scris, dar finalul cu ha-ha m-a dezamagit. Probabil te reprezinta, o fata ironica in locuri si momente neprielnice.
Ce pot spune? Ma bucur ca stii ce vrei insa s-ar putea ca situatia sa se repete pe viitor. Gandeste-te ca el oricum nu va mai avea incredere deplina in tine si daca nu ti-o va zice, ti-o zic eu. Si ti-o zic eu pentru ca si eu am trecut, culmea, prin aceleasi lucruri si nu cu una ci cu doua muheres. Astazi e greu sa gasesti un baiat perfect dar si cei care sunt atat de draguti au parte de fete ca voi care in scris spun ca stiu sa iubeasca, in fata ne saruta cu patima dar in secunda urmatoare daca in incapere apare un mucio man, suntem deja istorie.
Da, meriti iertata, dar daca in timpul cat ai fost acasa te-ai sarutat cu cel din Romania, eu sa fiu englezul nu m-as mai uita la tine. Pentru mine sunt sfinte multe lucruri intr-o relatie dar daca altii pot ierta, atunci foloseste-te de asta cat mai rapid sa nu ti-i ia altele inainte.

15 răspunsuri:
| VadTot a răspuns:

Buna Annelise, Sunt ferm convins ca esti extrem de visatoare si romantica sincer am impresia ca esti si un pic imatura adica asa dai impresia acum nu stiu ce sa zic dar eu cred ca atunci cin iubesti pe cineva si ti foarte mult la persoana respectiva pai nu stiu daca mai poti sa l tradezi si sa incepi o alta relatie cu altcineva.iti marturisesc ca ca nu ti am citit toata povestea dar asa in mare sti ce te as sfatui! Cred ca cel mai bine este sa pui capat oricarei relatii si sa te limpezesti un pic la inimioara "Cred ca in momentul de fata esti extrem de bulversata si nici nu stii incotro sa o iei pe ce drum! Tu de fapt ce vrei de la viata? Vrei sa ti formezi o familie vrei doar o relatie asa de forma? Acum pe bune cred ca cel mai bine este sa fi singura o perioada si sa ti faci ordine in propria viata! Cred ca nimeni altcineva nu te poate ajuta mai bine decit te poti ajuta singura!

| deeadragutza2 a răspuns:

Nu prea pari foarte sigura de ceea ce vrei. Asta e parerea mea pentru ca ai vrut sa renunti dupa te-ai razgandit.Ar trebui sa il lasi un timp sa se gandeasca si sa te gandesti si tu ce ai de gand. Daca te iubeste o sa te caute si sigur te iubeste dar l-ai ranit foarte mult.Asteapta sa i se mai vindece ranile, nu il sufoca cu mesaje telefoane si altceva. Bafta si sper sa va impacati

| Annellise explică (pentru deeadragutza2):

Multumesc Deea de mesaj,
Problema este ca in momentul de fata SUNT FOARTE CONVINSA DE CEEA CE IMI DORESC! Si daca ii las timp... poate va crede ca nu ma intereseaza de el si sunt din nou nehotarata. Normal ca nu vreau sa il stresez si sa il sufoc, uite ca au trecut 13 ore(aprox, timp in care omul a dormit :d ) si nu a dat nici un semn. Nici nu stiu ce ar trebui sa fac acum sad

| deeadragutza2 a răspuns (pentru Annellise):

Da dar gandeste-te cum se simte el acum si daca tot o sa il stresezi o sa ajunga sa creada ca esti disperata. nu zic sa il ignori total dar mai lasa-i timp de gandire

| Annellise explică (pentru deeadragutza2):

Da, cred ca ai dreptate.
Insa posibil sa pierd teren daca ma indepartez, pentru ca acum sunt sentimentele profunde din partea amandurora si daca ii las timp, vai crede-ma ca nu stiu ce se va intampla in acest timp?! Ce voi face eu, sa nu ii mai dau nici un semn nimic, sa astept sa ma recucereasca el?
Mereu el a fost cel care a facut pasi si eu l-am urmat, nu am prea luat initiativa si acum stiu ca eu am gresit si eu trebuie sa ii demonstrez ca sunt sigura de ceea ce vreau de data asta si nu il voi rani sad

| deeadragutza2 a răspuns (pentru Annellise):

Stie ca il iubesti dar nu poate sa treaca peste "faza aia". daca vrei sa mai vb nu stiu trimite-mi un mesaj cu id-ul tau

| Liviucu a răspuns:

Sincer am mai dat si eu peste fete ca tine si nu as mai vrea sa dau. E urat rau sa pui suflet pentru o fata, sa fie TOT-ul tau ca apoi sa iti dea cu cerul in cap si sa plece. Ma refer la englez. Intotdeauna voi uri fetele care nu stiu ce vor. Iubirea pentru englez nu a fost si nu este iubire odata ce ai putut sa reaprinzi scanteia cu cel din copilarie si ai si lasat ca lucrurile sa decurga cum au vrut ele mai bine. Este lipsa de respect fata de el si nu ii mai meriti sufletul niciodata. Ar trebui sa inveti sa iubesti, sa respecti ceea ce celalalt spune ca simte pentru tine si sa te implici in ceva serios, intr-o relatie abia dupa ce esti convinsa ca nu te desparti de acel baiat niciodata ci numai daca el iti da un motiv foarte serios si te inseala el si nicidecum sa-l lasi tu amanet. Nu vreau sa te superi dar am fost sincer. Dar nu te speria, poate ca inca nu esti maturizata complet, nu ai o varsta inaintata si nu stii cum sa iubesti cu adevarat. Desi poate nu ai sa stii niciodata asta...

| Annellise explică (pentru Liviucu):

Draga Liviu,
Nu ma supar, stai linistit chiar apreciez parerea ta si incerc sa o iau ca atare! Stiu ca suna ciudat si nu sunt deloc mandra de ceea ce am facut, nu este vorba doar ca `nu stiu sa iubesc`, au fost mai multe probleme care m-au speriat si m-au indepartate de englez, chiar am sentimente foarte profunde pentru el si chiar vreau sa lupt de data asta si sa il fac sa inteleaga ca a fost o greseala.
Cu totii gresim, nu? meritam sa fim iertati! Vreau doar sa ii demonstrez ca a fost o simpla greseala si chiar... na..in fine sad
Avand in vedere ca el inca are aceleasi sentimente pentru mine si nu a renuntat nici o clipa sa ma contacteze, nu crezi ca ar putea sa se razgandeasca?
Ce te-ar face pe tine sa iti schimbi parerea, ce anume? Faptul sa o lasi balta nu e o solutie avand in vedere ca tu tii la ea (ma refer la englezul care e constient si imi marturiseste cat de importanta sunt pentru el) dar pur si simplu ii este teama sa nu il tradez a 2a oara.
Sunt sigura! Sunt convinsa ca asta vreau de la viata! Chiar vreau sa am o relatie serioasa cu el! Si vorbesc serios sad
Liviu, iti multumesc pentru timpul acordat si iti multumesc anticipat pentru orice reply.
O zi cat mai buna,
Annellise! (fata pa care o poti ura ca nu a stiut ce a vrut happy ha ha )

| Annellise explică (pentru Liviucu):

Poate ca ai dreptate Liviu,
Si imi pare rau de dezamagire dar `ha ha` folosesc mai mereu si nu neaparat in semn ironic si cu un zambet pe buze tongue
However, ideea este ca am avut o relatie de 4 ani cu un baiat si imi pare rau ca ma cataloghezi asa de repede fara sa ma cunosti, desi nu te condam deoarece prin povestea mea asa pare : a fi o persoana care joaca pe mai multe teritorii si nu stie exact ce doreste si ca lasa cioara din mana pentru pasarea de pe gard. Insa gresit! Chiar nu sunt deloc asa, motiv pentru care imi dau seama ca am gresit, insa repet au fost mai multe lucruri la mijloc in acea perioada si chiar am fost foarte speriata de relatia cu englezul.
Acum mi=am lamurit nelinistiriile si sunt dispusa sa fiu cu el, doar cu el, indiferent daca maine va aparea un `macho=man` cum ai spus si tu chiar nu imi pasa pentru ca nu sunt genul superficiala.
Regret ca ai trecut si tu prin povesti asemanatoare, si crede-ma ca ieri cand mi-a spus el faza cu `friends` am simtit si eu cum e sa fii data la o parte pentru prima data si nu a fost deloc un sentiment placut.
Cum sa ma folosesc de asta? Stiu ca m-ar ierta, adica el isi doreste enorm sa fim intr-o relatie adevarata si serioasa, simt asta si mi s-a zis acest lucru, totul depinde de cum actionez eu, si crede-ma ca nu am nici o idee.
Pe tine ce te-ar impresiona? Ce ti-ar deschide ochii a vezi ca persoana care ti-a gresit e intr-adevar sincera cu tine si chiar e hotarata in ceea ce isi doreste?
Multumesc inca odata pentru timpul acordat.
Daca consideri ca ai avea si tu nevoie de un sfat poti sa ma intrebi oricce si sunt dispusa sa te ajut, in cazul in care voi putea desigur happy

| Liviucu a răspuns (pentru Annellise):

Tot ce-ti pot marturisi este ca pe ambele le-am iertat doar ca marea debarasare tot ele au vrut-o. Nici macar amici nu am ramas si consider ca este mult mai bine asa. Faptul ca nu destul ca am fost langa ele dar si ca m-au parasit pentru altii m-a facut sa inteleg ca daca un baiat se zice ca e ca o carte inchisa, de fapt femeia daca isi deschide cartea nu este indeajuns ca sa poti sa ai incredere in ea. Multumesc pentru cuvintele frumoase, eu in loc sa imi incep licenta sa o fac, vorbesc cu tine. laughing

Da, iti voi cere un sfat daca voi avea nevoie. Te voi adauga la prieteni imediat.

In rest sper sa iei cele mai bune decizii si sa nu fie pripite. Dupa mine as zice mai degraba sa fii cu cel din tara decat cu un strain, mai ales ca cel din tara te stie mult mai bine si dupa 4 ani de relatie cred eu ca tot pe cel de acasa il adori mai tare indiferent de bunele maniere ale celui din Anglia. Insa daca vrei sa-ti faci o viata acolo, fii si smechera, marita-te si fa-ti acte si sa ajungi sus, unde banuiesc ca deja ti-ai propus sa ajungi.

Te pupa Liviucu`. :* happy

| Annellise explică (pentru Liviucu):

Ooo vai, nu te mai retin atunci. Spor la licenta.
Hmm consider ca ar trebui sa iti spun de mica confuzie, am precizat ca am avut o relatie de 4 ani ca sa vezi ca nu alerg dupa primul `macho-man` insa cu el sunt doar amica, tipul din copilarie (fluturii care au tinut cat am fost de Craciun acasa este alt baiat ) cu care, nu vreau sa ma am nici o legatura.
Cu privire la maritat, don`t make me blush, niciodata nu as face asta pentru bunuri materiale sau pentru statut social.
Voi ajunge sus datorita meritelor mele, si bineinteles ca mi-am propus asta.
Asa in fine, ce sa zic, m-ai surprins ca le-ai iertat pe aman2 nu ma asteptam si mi-a placut precizarea cu cartea deschisa si inchisa, dragut happy
Ok, imi va face placere sa mai discutam s pe viitor sa iti dau si eu un sfat.
Liviu, sbuzand cu nesimtire si cu riscul de a fi stresanta zi-mi ca un ultim sfat : ce sa fac acum? urmatorul pas? sa il sun, sa ii dau mesaj? Sa il las in pace (desi nu ma pot abtine, ma inebuneste gandul ca nu stiu nimic de el si ca vrea sa se tina tare pe pozitie )
Off off, si eu care ar trebui sa ma apuc de assignmenturi sad
In fine, toate cele bune si spor l licnta.
O zi cat mai..pefecta,
te pup Annellise :*

| Liviucu a răspuns (pentru Annellise):

Http://chat.iliviu.ro

Vorbim mai multe pe serverul meu. Fa-ti cont si vorbim acolo ca aici vad si altii. Te astept.

| Liviucu a răspuns (pentru Annellise):

Am citit cu placere ce ai scris, dar finalul cu ha-ha m-a dezamagit. Probabil te reprezinta, o fata ironica in locuri si momente neprielnice.
Ce pot spune? Ma bucur ca stii ce vrei insa s-ar putea ca situatia sa se repete pe viitor. Gandeste-te ca el oricum nu va mai avea incredere deplina in tine si daca nu ti-o va zice, ti-o zic eu. Si ti-o zic eu pentru ca si eu am trecut, culmea, prin aceleasi lucruri si nu cu una ci cu doua muheres. Astazi e greu sa gasesti un baiat perfect dar si cei care sunt atat de draguti au parte de fete ca voi care in scris spun ca stiu sa iubeasca, in fata ne saruta cu patima dar in secunda urmatoare daca in incapere apare un mucio man, suntem deja istorie.
Da, meriti iertata, dar daca in timpul cat ai fost acasa te-ai sarutat cu cel din Romania, eu sa fiu englezul nu m-as mai uita la tine. Pentru mine sunt sfinte multe lucruri intr-o relatie dar daca altii pot ierta, atunci foloseste-te de asta cat mai rapid sa nu ti-i ia altele inainte.

| Prc_Gumitsa_1997 a răspuns:

Nu cred ca am varsta necesara sa abordez problema ta dar m-a impresionat profund.Deobicei se zice ca atunci cand iubesti un baiat/barbat si te indragostesti de al doilea, trebuie sa ramai cu al doilea, deoarece daca il iubeai suficient pe primul nu te indragosteai de celalalt. Dar in cazul tau, poate atunci cand l-ai vazut, ti s-au trezit sentimentele(ramasitele) din copilarie.Pari o fire ambitioasa, si daca esti sigura ca il iubesti si iti doresti o relatie cat mai de lunga durata cu el, nu trebuie sa renunti.Clipele in care nu vorbesti cu el, in care nu stii ce face, cum se simte ti se par cumplite si desi ai vrea sa-l suni, sa ii auzi vocea macar, n-o face.Acorda-i rabdare, lasa-l sa se gandeasca, sa se linisteasca."Daca il iubesti lasa-l sa plece, si daca te iubeste, cu siguranta se va intoarce". Ai putea eventual sa-i trimiti un mesaj, in care sa-i zici "Stiu ca nu merit sa fiu iertata, dar daca as putea da timpul inapoi, cu siguranta as schimba asta.Regret in fiecare clipa ce am facut, regret ca n-am realizat cat de mult insemni decat dupa ce te-am pierdut. Te iubesc mult, si o sa iti acord cat timp doresti tu ca sa te gandesti, sa realizezi ce vrei cu adevarat sa faci in continuare. Dragostea nu se explica, ea se simte, deci sper sa realizezi cat de mult insemni pentru mine. Vreau sa intelegi ca nu voi mai face greseala asta niciodata, pentru ca am realizat ca doar langa tine sunt cea mai fericita. Orice decizie ai lua, eu o voi respecta. TE IUBESC". Si dupa ce i-ai lasat mesajul asta, ai multa rabdare, daca chiar te iubeste o sa te vrea inapoi. Orice ar fi nu renunta sa speri, fii optimista, si nu renunta la el! Sper sa iti rezolvi problemele si sa fiti din nou fericiti.Ramona.

| Denisa_Belen_1994 a răspuns:

Sincer eu ti-as spune sa nul mai lasi balta mai ales daca stii ca tine mult l tine si tu tii la fel fft mult l el... incearca sai demonstrezi k iti pare rau pentru wsapada ta d at si k intre timp tiai dats eama k tii fft mult la el... nu-l lasa sa scape pentru ca nu oricine iarta o tradare, decat daca tii fft mult la aceea pers.

| Annellise explică (pentru Denisa_Belen_1994):

Draga Denisa,
Multumesc frumos pentru raspuns.
Chiar nu vreau sa il las balta din nou, si chiar sunt foarte foarte hotarata de sentimentele mele, insa cum pot sa ii demonstrez ca imi pare rau?
De multe ori doar niste cuvinte nu ma pot ajuta, faptele ar conta, insa in momentul de fata nu vad alta solutie decat `timpul` si nu vad ca fiind o solutie benefica pentru mine.
Daca ai tu o alta idee, cu cea mai mare placere o voi asculta.
O zi cat mai buna,
Anne :*