| Annellise a întrebat:



Incep prin a afirma mi-a dori cu adevarat sa ma ajutati si pe mine cu problemuta mea.

Probabil ca nu veti avea rabdare si timpul necesar sa citit chiar tot, motiv pentru care voi incerca sa ma rezum la continut si sa il fac cat mai concret. Sunt studenta in Marea Britanie de 6 luni, din primele saptamani in care am venit am cunoscut un baiat de nota 100%, ne-am inteles ff bine, timpul a trecut am tot iesi in oras m-a cucerit si am inceput sa avem o relatie in care am fost f fericita. Am gresit foarte mult deoarece am venit in Romania de Craciun si aici m-am indragostit de un baiat ( a fost o copilarie, fluturasi de moment) care au tinut doar 2 luni... fluturasii aceia isi fac afectul negativ acum sad pentru ca pentru acea prostie Alex (tipul din Anglia) nu poate sa treaca peste. Eu m-am intors inapoi aici si i-am spus ca vreau sa fim doar amici, si el a spus ca : I can`t agree ur idea but what can I do?! Si tot nu a incetat sa ma caute, ieseam in oras si ma simteam f bine around him, chiar in al 9lea cer.

Adevarul este ca au fost mai multe motive care m-au indepartate de el pentru ca el este mai mare decat mine cu 8 ani si ma gandeam ca vrea ceva ff serios, si chiar vrea asta si parca atunci nu eram dispusa si eram f speriata de acest lucru. Insa acum, dupa aceste 2 luni tot iesind cu el si vazand ca el inca lupta pentru mine am realizat ca pentru el chiar am sentimente f puternice. Si am renuntat la cealalta relatie (care a fost o copilarie! )

Am iesit tot mai des si i-am dat de inteles cum ca `what hapens if I will change my mind again?` si el foarte fericit mi-a spus ca ar fi incantat insa cum poate avea incredere in mine ca nu imi voi schimba din nou minte, si ca nu il voi lasa din nou balta, si mi-a marturisit ca l-am ranit ff ff mult si ca suferit ca nu s-a asteptat, si ca el a ramas la fel e aceeasi persoana si multe lucruri care sincera sa fiu; nu ma asteptam sa fie asa de sincer si direct.