| WaRn1nG a întrebat:

Heii, am 15 ani, ma masturbez cam odata pe saptamana dar ejacularea este mult prea prematura cam dupa 10 secunde.
Ce ar trebui sa fac sa prelungesc timpul dinaintea ejacularii?
Vreau un raspuns concret multumesc! happy

24 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Sa mai cresti

| Azµre a răspuns:

Să nu te mai masturbezi! Nu e sănătos! Consumi energie și vitamine degeaba!
Masturbarea nu te face mai deștept sau mai interesant! Din contră te face să arăți prost!
Renunță la acest obicei prostesc

| dreamgirl94 a răspuns (pentru Azµre):

Ce aiurea gandestiwinking

| Azµre a răspuns (pentru dreamgirl94):

Ți se pare, ai mai mult de 20 de ani ca să îmi spui că, gândesc aiurea? Interesează-te și ai să vezi că nu e deloc sănătos atât din puct de vedere fizic cât și psihic. După ce vei studia medicina și anatomia atunci să vii să-mi spui că, gândesc aiurea.

| dreamgirl94 a răspuns (pentru Azµre):

Sunt la medicina scumpule, la Carol Davila, deci da stiu... dupa studiul cuiva masturbatul duce la cunoastere de sine. excesul duce la traume psihice...dar masturbatul normal nuhappy

| Azµre a răspuns (pentru dreamgirl94):

Duce la cunoașterea de sine dacă e practicat după 18+ nu la 15 ani și nu asculta la ce spun copii că o fac o singură dată pe săptămână. Așa încep și mai târziu ajung să o facă zilnic.
Numai încuraja astfel de comportamente cel puțin adolescenților de 13-18 ani.
Lasă studiile și învață-i ce e bine, nu ce e rău.

| dreamgirl94 a răspuns (pentru Azµre):

Eu prima data m-am masturbat la 12 ani si nu sunt nebuna sau ceva de genul...asa ca ce are? de aia zic, nu mai dramatiza chiar tot

| Azµre a răspuns (pentru dreamgirl94):

Ok, cum spui tu, eu nu comentez. Dacă la 12 ani asta făceai tu nu înseamnă că toată lumea trebuie să facă ca tine. Nice Job!

Răspuns utilizator avertizat
| Azµre a răspuns (pentru ßirGagaWelch):