| CristianaMaria a întrebat:

Pentru barbati,conteaza intr-o masura mai mare aspectul fizic? Intreb pentru ca ma confrunt cu treaba asta, adica nu suport sa ies in niciun fel in evidenta.Am 22 de ani, sunt studenta si ma imbrac lejer si deloc atragator oriunde ma duc.Parul il tin in coada,am haine elegante care imi intepenesc in dulap de rusine sa le port,bijuterii cu zecile doar doar asa sa le tin in cutie si de machiat nu reusesc nicicum sa ma fac constant pentru ca mi se pare ca ma aranjez degeaba,pentru nimeni. Dintre colege tot asa, ma inteleg cu cele simplute si daca as iesi imbracata mai elegant cu una dintre ele am impresia ca as arata ca o piti.Nu stiu ce sa zic...nu vreau sa par o pitipoanca dar parca sunt in extrema cealalta in sensul ca am impresia ca trebuie sa ma imbrac elegant si sa ma fardez doar cand merg la vreo petrecere sau intr-un club.
Mi s-a mai spus ca eu fiind studenta, viitor medic, ar trebui sa am prestanta si sa ma aranjez sa arat ca o doamna dar mi se pare atat de greu.Si cred ca pierd din cauza asta, pierd sanse sa intalnesc un potential prieten

23 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu sunt medic de aproape 15 ani. Nu ma machiez decat la mari ocazii, ma imbrac mereu foarte simplu si imi pieptan parul foarte simplu. Niciodata in tinerete nu mi-au lipsit admiratorii (desi nu sunt vreo frumusete) si am avut de unde alege. Am un sot minunat pe care il iubesc si care ma iubeste, caruia ii plac femeile naturale.
Nu arat ca o doamna, desi mai am putin si fac 40 de ani. Pacientii imi spun domnisoara doctor, unii nici macar nu ma cred ca as fi doctorita. Dar asta nu m-a impiedicat sa fiu un medic bun, sa fiu doctor in medicina, sa am performante in meseria mea.