anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU, vreau și eu un sfat, eu lucrez la o firma de catering de 5-6 ani, eu nu prea sunt glumeț de fel, sunt mai serios, sunt și timid rău. Lucrez ca muncitor necalificat, nu prea am studii superioare și cam sunt prost de fel, asta e firea mea n-am ce face. Asta sunt eu, dar unde lucrez am o directoare de producție si cred ca m-am îndrăgostit de sefa și îmi place de ea, nu prea vorbim ca nu e în zona de lucru, mai mult sta la biroul ei. Sin ce știu ea are 31+ nu știu dacă are vreun iubit, dar îmi place mult de ea, este frumoasa, deștepta, copilăroasă cand vrea și foarte autoritară și nu prea știu cum sa-i atrag atentia. Tot timpul ma gândesc la ea. M-am gândit sa-i trimit flori anonim și un bilet dar unde lucrez sunt mulți barbati și poate crede ca este de la unii din ei. Vreau un sfat sau mai multe, sa tin în mine sentimente pe care le am pentru ea, tot timpul ma gândesc ca suntem diferiți, cum am mai spus ea are studii superioare lucru ce eu nu am și cam sunt prost. Ea o sefa, eu un muncitor, cum sa-i atrag atentia? Un sfat și va rog nu vreau răspunsuri în mișto sau caterinca și îmi cer scuze dacă nu prea s-a înțeles, ca ma exprim nu prea bine.

5 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Cautati una de nivelul tau adica fara scoala, fara carte. Sefa ta nu se uita la muncitori necalificati, ea se uita la directori, sefi, doctori

| Violleta2022 a răspuns:

Te-as sfatuii sa fii realist si sa-ti cauti alta femeie, fiindca nu ai nici o sansa cu sefa ta si-ti risti serviciul degeaba, pentru ca nu sunteti compatibili, nici macar la acelasi nivel profesional.
Cauta-ti o colega de munca, o fosta colega de scoala, o vecina, sau orice fata care este la nivelul tau, dar nu te arunca la sefa ta, unde nu ai nici o sansa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Caută altă femeie, o colegă de muncă cum lucrezi și tu.

| Daz01 a răspuns: