| sobolanca a întrebat:

Buna! Cum este la facultatea de chimie in Bucuresti? Ma intereseaza cum e in sesiune, daca e grea materia, cum sunt profesorii, daca fizica care se face e grea si daca merita sa ma duc acolo? Dar de Facultatea de inginerie chimica ce puteti spune? Eu sunt din Iasi dar mi-as dori sa vin in Bucuresti pentru oportunitati noi, la o facultate unde (optional) as vrea sa pot iesi criminalist(nu m-am decis inca, o sa vad la finalul facultatii ce mi se potriveste, oricum orice legat de chimie)Daca puteti sa oferiti si niste sfaturi si pontiri in plus, sunt bine primite.

Răspuns Câştigător
| Anonim8789 a răspuns:

Facultatea de Chimie din București este una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ din domeniul chimiei din România. Sesiunea poate fi destul de solicitantă, în funcție de fiecare student și de abilitățile sale de gestionare a timpului și de învățare. Materia poate fi considerată dificilă pentru unii, dar este în general bine structurată și acoperă o gamă largă de subiecte în domeniul chimiei.

Profesorii sunt de obicei specialiști în domeniul lor și pot oferi o educație de înaltă calitate, cu condiția să fii motivat și să depui efort. Fizica poate fi unul dintre subiectele importante în chimie, iar dificultatea poate varia în funcție de nivelul de cunoștințe anterioare și de abilitățile individuale ale studenților.

Facultatea de Inginerie Chimică din cadrul Politehnicii București este, de asemenea, o opțiune excelentă pentru cei interesați de domeniul chimiei aplicate în industrie. Aici vei învăța despre procesele chimice industriale, ingineria chimică și tehnologiile de producție.

Dacă îți dorești oportunități noi și ești pasionat de chimie, Bucureștiul ar putea fi o alegere bună pentru tine. Totuși, ar fi bine să iei în considerare și alte aspecte, cum ar fi costurile de trai în București și adapatarea la viața de student într-un oraș mare.