| BlaDe12345 a întrebat:

Buna seara TPU!
As vrea sa invat limba Germana, daca stiti vreun curs online, cu plata bineinteles, dar sa fie bun, eu necesit mai multa munca, prind mai greu si de aceea as dori unul destul de bun.
Multumesc anticipat.

3 răspunsuri:
| mODIN a răspuns:

Eu am folosit cam toate aplicatiile majore de invatat limbi straine de pe piata si cred ca cele mai bune doua optiuni, mai ales daca zici ca-ti trebuie mai multa munca, sunt Busuu si seria "Ultimate Getting Started with..." de la Innovative Language Learning.

Spre deosebire de Duolingo, unde sunt doar joculete, Busuu iti ofera un curs in adevaratul sens al cuvantului, cu tot ce ai putea avea nevoie pentru a lua limba de la zero si a ajunge sa o vorbesti fluent. Materiile sunt facute de profesori reali, nu de un algoritm.

Iar ILL au foarte multe produse si serii diferite pentru toate limbile lumii, dar audiobook-ul de care am zis mi se pare extrem de bun daca vrei sa asculti ceva pe fundal cat faci altceva. Sunt structurate ca un dialog intre un vorbitor nativ si unul care ia limba de la zero.

| Analex17 a răspuns:

Cred ca cel mai bun ar fi un curs cu prezenta, mai ales la germana, unde are unele "subtilitati" limba.

| Garni28 a răspuns: