| Floriinn a întrebat:

Bună tuturor!

Sunt student in anul 1 la UMFCD și stau la cămin in U2, in cameră având decât o persoană în același an cu mine.
Ideea e că am întâmpinat unele dificultăți în relaționare cu el ( mai mult erau unele momente in care nu puteau eu sa învăț). In urma unor discuții s-a mai rezolvat din probleme și e mai ok.
Ideea că dintr-un acces de furie și stres maxim ( dat fiind că suntem în plină sesiune) am dat anunțuri pe absolut toate grupurile posibile de Facebook cum că îmi caut o cameră de închiriat, eu neavând un buget prea mare. ( Vreo 200 și ceva de euro).
Găsisem in Crângași și am acceptat și am dat și banii pe prima luna și garanția, deși eu nu am stat deloc acolo. Problemă a fost când am mers să văd despre ce e vorba, să petrec câteva momente acolo, că încă nu m-am mutat de la cămin.

Ca colegi de apartament sunt 2 femei, dintre care una cu bărbatul, dar am observat că se aud tot felul de zgomote prin pereți sau de la apartamentele de deasupra și parcă intuiția îmi spune că nu ar trebui sa stau acolo și nu mă simt bine.

Ce îmi recomandați sa renunț la camera respectiva și să caut in altă parte unde eventual am colegi de vârste apropiate și care sunt studenți?

Sau sa rămân în continuare la cămin și să plătesc un loc în plus că sa nu mai vina a treia persoană? Sau sa vorbesc să stau singur in cameră?

Că eu sunt din Pucioasa, Dambovita și timpul mi-ar permite sa plec la sfârșit de săptămână acasă.
Merita sa dau atâția bani pe o chirie?

Vă mulțumesc și aștept recomandările voastre, că sunt super stresat și efectiv nu știu ce să mai fac.

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ai dat banii inainte de a vedea care sunt conditiile de acolo si pe cine ai in apartament? Imatur!
Spui ca nu ai prea multi bani dar esti dispus ca sa mai platesti un loc?
Esti cam greu de inteles.
Ramai la camin si incearca sa rezolvi problemele de acolo, e mai convenabil.

| Violleta2022 a răspuns: