| mata6969 a întrebat:

Bună ziua! Sunt elev la Colegiul Tehnic de Căi Ferate „Unirea" Pașcani, Județul Iași în clasa a 12-a. Vreau să fac o observație asupra unui profesor care abuzează de funcția sa fără absolut nici un motiv.
Profesor de Economie Aplicată care în momentul de față încă poartă masca COVID(nu am nimic împotrivă cu asta, da nu mi se pare normal că în 2024 sa mai vezi asta în școli), pe data de 10 Aprilie a dat un test la clasă. Toți elevii au dat testul normal, iar eu când am vrut să predau testul a vrut să ma asculte din acele întrebări fără să mă vadă sau să aibă vreo dovadă că am copiat ceva. I-am explicat frumos că în momentul în care scriu mi-e mult mai ușor să îmi amintesc informația decât când sunt ascultat, e normal să mă încurc și nu am vrut să ma duc să mă asculte. Acesta avea ciuda pe mine că nu am avut caietul ora trecută la mine. Încă ceva, profesorul are un stil de predare din care niciodată nu ai cum sa înveți ceva. Acesta înainte de un test, dă toate întrebările și toate răspunsurile pe care urmează să le dea și ne pune să învățăm mecanic că niște roboței.(Niciodată nu o să poți să înveți așa, mecanic). În acel moment când m-a amenințat că îmi pune nota 1 dacă nu mă duc să mă asculte, pur și simplu mi-a picat lumea in cap, tremuram din toate încheieturile, îmi era imposibil să mai spun ceva din lecție sau să mă calmez și ca să mă calmez la sfârșitul celor 10 minute din oră am plecat afară deoarece nu mai puteam rezista, acesta mi-a pus și nota 1 și absență în aceeași zi. Frumos din partea Domnului(daca se poate numi profesor). Oricine poate veni într-o clasă de elevi și sa pună videoclipuri pe YouTube, să "predea" lecții luate de pe internet, puse pe tabla interactiva, el făcând absolut nimic la ore.