| Andreea_Sarah_1995 a întrebat:

Ce parere aveti despre liceul Sincai din Bucuresti? As vrea sa intru acolo dar nu prea stiu nimic despre el. Cum sunt profesorii? Cat mai multe informatii va rog.

Răspuns Câştigător
| andutzu12345 a răspuns:

Buna este un liceu destul de bun profesori sunt exigenti un pic dar ai sa te acomodezi cu ei poti sa te inscri ai incredere in mine funda?

3 răspunsuri:
| Idc12345 a răspuns: