Întrebare recomandată | Striker14 a întrebat:

E putin cam devreme sa ma gandesc la cariera...dar sa incepem:



My story (notele sunt puse informativ, ca sa va faceti o idee despre nivelul meu, nu prea conteaza oricum, dar ca sa primesc niste sfaturi cat de cat ok, le-am pus aici)



Sunt elev in clasa a IX-a la Colegiul National "Dimitrie Cantemir" din Onesti. Ma pasioneaza domeniul IT, inca de cand eram mic si nu stiam cu ce se mananca. La acest liceu am intrat in vara cu 9, 74. In primul semestru am avut media 9, 11, dar stiu ca ma pot ridica pana la cel putin 9, 30 in semestrul 2



Am inceput sa fac ceva util inca din clasa a sasea, cand am luat ECDL-ul (gata cu minunatele competente de la BAC), apoi intr-a opta CISCO IT Essentials, si anul asta CCNA Routing&Switching 1 si 2.



Eu as vrea sa dau in UK, la computer science, pentru ca asta ma pasioneaza, si vreau sa am o cariera in acest domeniu, desi nu stiu inca pe ce ramura.



Intrebarile:

1. Cam ce note ar trebui sa am la BAC ca sa pot fi admis la o universitate bunicica? (mentionez ca o sa dau bac-ul la Mate, Romana si Info, dar se aude ca si la Franceza)

2. Ce as mai putea face din punc de vedere extra-scolar ca sa pot pune la CV?

3. Intre IELTS si CAE ce recomandati?

4. Daca cineva poate detalia putin procesul de inscriere la facultate, macar un rezumat sau un link, as fi recunoscator

3 răspunsuri:
| TheMiningSheep a răspuns: