Întrebare recomandată | Striker14 a întrebat:

E putin cam devreme sa ma gandesc la cariera...dar sa incepem:



My story (notele sunt puse informativ, ca sa va faceti o idee despre nivelul meu, nu prea conteaza oricum, dar ca sa primesc niste sfaturi cat de cat ok, le-am pus aici)



Sunt elev in clasa a IX-a la Colegiul National "Dimitrie Cantemir" din Onesti. Ma pasioneaza domeniul IT, inca de cand eram mic si nu stiam cu ce se mananca. La acest liceu am intrat in vara cu 9, 74. In primul semestru am avut media 9, 11, dar stiu ca ma pot ridica pana la cel putin 9, 30 in semestrul 2



Am inceput sa fac ceva util inca din clasa a sasea, cand am luat ECDL-ul (gata cu minunatele competente de la BAC), apoi intr-a opta CISCO IT Essentials, si anul asta CCNA Routing&Switching 1 si 2.



Eu as vrea sa dau in UK, la computer science, pentru ca asta ma pasioneaza, si vreau sa am o cariera in acest domeniu, desi nu stiu inca pe ce ramura.



Intrebarile:

1. Cam ce note ar trebui sa am la BAC ca sa pot fi admis la o universitate bunicica? (mentionez ca o sa dau bac-ul la Mate, Romana si Info, dar se aude ca si la Franceza)

2. Ce as mai putea face din punc de vedere extra-scolar ca sa pot pune la CV?

3. Intre IELTS si CAE ce recomandati?

4. Daca cineva poate detalia putin procesul de inscriere la facultate, macar un rezumat sau un link, as fi recunoscator

3 răspunsuri:
| TheMiningSheep a răspuns:

Daca vrei o cariera in IT in primul rand trebuie sa decizi exact ce vrei sa faci. Eu sent Game Developer de 3 ani. Nici o scoala nu o sa poata sa iti aleaga sau sa iti puna sub fund o cariera. Cel mai bun mod de a iti face o cariera in Game Development, e de exemplu sa incepi cu jocuri mici ca sa castigi experienta, poti folosii portale pentru developer indie precum gamejolt.com, pe urma poti incerca sa faci jocuri pentru android (asta fiind cea mai ieftina si accesibila platforma), costa 25 de dolari si e life-time, primest consola de dev imediat si poti publica. Sau daca nu ai 25 de dolari, si vrei sa faci niste bani si sa faci jocul pentru pc poti folosii Desura.com E gratis, si poti sa publici gratis sau sa vinzi jocuri. In cateva saptamani cu jocuri mici si simple poti castica 25 de dolari. Pe urma faci mai multi bani pe google play. Apoi, dupa ce castigi atata experienta, poti face un joc mai mare, si cu 99 de dolari poti sa il publici pe steam. Pui un pret rezonabil, si acolo facii si 230 de dolari intr-o saptamana. Te poti folosii de websiteuri precum teamups.com pentru a intemeia o echipa. Si de acolo, ai practic o cariera. Pentru mine e mai bine de o mie de ori de cat sa lucrez pentru oameni tampiti sau sa mai pierd patru sau mai multi ani din viata in alt sistem de invatamant. Am invatat tot singur, Programming, 3D modelling, Video Editing, Audio Editing. Stiu C++, C Sharp, UnityScript, JS, CSS, HTML si PhP
Si inclusiv engleza. Scoala nu m-a ajutat cu nimic. Bafta!

| Adriana1005 a răspuns:

Te poti inscrie ca voluntar intr-o organizatie, desi universitatile nu specifica acest lucru ca fiind criteriu de selectie, te va ajuta. Nota de la bac trebuia sa fie minim 8 cand eram eu in liceu si voiam sa ma inscriu la o universitate din Danemarca. Gaseste universitatea la care vrei sa mergi si vei gasi cu siguranta pe site-ul lor toate informatiile de care ai nevoie. Succes!

| Marean98 a răspuns:

Salut,acum poti aplica la facultate online, vei tine un interviu cu ei, le spui ceea ce ne-ai spus noua aici si ei iti vor pune o conditie, de obicei sa iei bacul cu o nota anume sau doar sa iei bacul.Eu cred ca daca mai dai si CAE nu mai are ce comenta nimeni,te vor cauta ei pe tine. Daca stii la ce facultate vrei sa dai,intra pe site-ul lor si aplica, lor daca o sa le placa te vor accepta inainte sa dai bacul(cu conditia despre care ti-am spus)te vor ajuta ei daca esti acceptat. Dupa ce ai fost acceptat cand te duci la ei vei primii o persoana care v-a sta cu tine in campus si te v-a ajuta, de obicei cei din anii mai mari.E mult de povestit, iti mai spun in privat daca mai vrei detalii. Oricum, felicitari pentru performantele obtinute!