Ai şi tu o întrebare ? Pune-o aici
 
2819262intrebari
Ultimele intrebari
Cupio.ro
Twitter
micşorează boxul
Categorii
micşorează boxul
Blogul tău poate ajuta
TRAFIC
19 Dec
SATI 276.751AFISARI
134.266VIZITE
118.621V. UNICI
15 Noiembrie 2012
AndraaaN intreaba:

Hei TPU.

miercuri dau teza la romana ( clasa 5 semestrul 1 ) si nu gasesc modele de teza! trebuie sa lucrez si pe didactic.ro nu ma lasa sa descarc sad

puteti sa dati si voi un copy paste la un model de teza? big grin

multuuu :* ( fundita )winking



Urmareste intrebarea Adauga la favorite
Ce nota dai intrebarii?
  • Raspuns castigator
    15 Noiembrie 2012 10:27
    ÐÿÅ a răspuns:

    Subiectul I:
    Citeşte cu atenţie textul dat:

    Și păsările se
    -
    nțeleg între
    ele. D-
    ta, spre pildă, auzi ciripind o rândunică, crezi că i
    -
    a venit, așa, un gust săfacă gălăgie, în vreme ce dânsa dă povețe puișorilor ei: „Nu ieșiți la marginea cuibului!" „Nu strigați cândnu sunt eu cu voi!" „Tst! pisica!" O vrabie ciripește pe gard
    . D-
    tale puțin îți pasă. Și ei, biata! i
    -
    a sărit inimadin loc: „Uliul!" În nopțile cu lună asculți privighetoarea, —

    te încântă; ajungi să crezi că pentru tine îșirevarsă în gâlgâiri ploaia de mărgăritare. Nici nu bănuiești că
    -
    și plânge numai dragostea e
    i
    Așa, mulțumită gaiței mele, am ascultat, deunăzi, o convorbire între un măcăleandru și
    -
    un scatiu. Să v
    -ospun.
    „Cioc! cioc! cioc!" se aude de departe. Măcăleandrul zice:



    E ciocănitoarea!



    Ciocănitoarea, răspunse scatiul, ce
    -
    o fi ciocănind mereu?


    Cau
    tă veverița, îl desluși măcăleandrul.



    Veverița? De ce?



    Urâți îmi sunteți voi, scatiii, că nu știți nimic. Nu
    -
    i cunoști povestea? Să ți
    -o spun!

    Demult, m-
    asculți, scatiule? începu măcăleandrul, demult tare, la
    -
    nceput, pe când oamenii erau puțini de
    to
    t, și poamele și mai puține, veverița a dat, într
    -
    o bună zi, peste un pom ciudat,
    d
    ăduse, frate, peste alun. Șiși
    -
    a umplut scorbura de cu toamnă. Tocmai se bucura că dăduse norocul peste dânsa, când, într
    -
    o bunădimineață, se zgârie la un picior într
    -o co
    ajă. Caută, —

    coajă de alună! De unde? că ea nici nu se atinseseîncă de merindele strânse. Cercetează: un sfert de alune mâncate! S
    -
    a pus la pândă, să prindă pe hoț. S
    -a
    ghemuit în fundul scorburii, una cu copacul, și
    -
    a așteptat. Ce era? Ciocănitoarea, cum o vezi: sai ici, vâră
    -te
    colea, dă de scorbură, în scorbură de alune, și, cum ...

  • 6 răspunsuri RSS raspunsuri)
  • 15 Noiembrie 2012 10:55
    Konata a răspuns:
    Buna, vroiam sa-ti zic ca, chiar daca ai dat funda, vreau sa te ajut. Daca iti vor trebui deacum materiale de pe didactic.ro va trebui sa-ti faci cont pentru ca o sa ai deacum foarte multe teste si teze iar acel site este foarte dotat. Eu mi-am facut cont si doar le descarc, e gratis, nu trebuie sa postezi nimic, nu trebuie sa ai peste 18 ani, e simplu si usor.
    Succes la teza!
  • 15 Noiembrie 2012 10:25
    Georgyyyyyyy a răspuns:
  • 28 Noiembrie 2012 20:27
    ytalyanu a răspuns:
    Clasa a V-a, semestrul I
    RÂNDUL I
    I. SUBIECTUL I (45 p):
    S-a arat, s-a strâns porumbul, vița nu mai are struguri,
    Și câmpia parcă este o săracă dezbrăcată;
    Rarii vișini din grădină au de furcă pân-la muguri,
    Și în locul blândei toamne, iarna dinții și-i arată.

    Cu picioarele în umbra ce împrejurul lui se-ntinde,
    Dar cu fruntea în lumina soarelui ce piere-n zări,
    Un scaiete-nalt și mândru, orizontul îl cuprinde
    Întrupând melancolia risipită pe cărări. (Cincinat Pavelescu – Artist)
    A. 1. Precizează numărul de litere și sunete din cuvintele: dinții, picioarele, zări. 6p
    2. Transcrie două cuvinte ce conțin diftongi și un cuvânt ce conține hiat. 6p
    3. Găsește sinonimele cuvintelor: săracă, orizont, cărări. 6p
    4. Alcătuiește familia lexicală a cuvântului mugur. 6p
    5. Găsește antonimele cuvintelor: săracă, lumină, înalt. 6p
    6. Analizează verbele subliniate. 6p
    B. 7. Transcrie o comparație. 3p
    8. Transcrie o personificare. 3p
    9. Precizează rima poeziei. 3p
    II. SUBIECTUL II ( 45 p):
    Scrie o compunere de 10-15 rânduri, în care personajul principal să fie omul de zăpadă. (Poți folosi ca moduri de expunere narațiunea/povestirea, descrierea și dialogul. Dă un titlu potrivit compunerii tale.) Se acordă 1O puncte din oficiu! SUCCES!

    LUCRARE DE EVALUARE FINALĂ LA LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ
    Clasa a V-a, semestrul I
    RÂNDUL II
    I. SUBIECTUL I (45 p):
    Un pui de brad adus din iarna rece
    Stătea în mijloc, mândru și semeț, de parcă
    Se crede încă sus la el, în munte.
    Îi râd pe crengi lumânărelele mărunte
    Cu flăcări aurii de poleială,
    Ghirlănzi subțiri se țes, păienjeniș,
    Și-un lampion aprinde-n cetiniș
    O lună plină ca o portocală. (Otilia Cazimir - Cântec pentru pomul de iarnă)
    A. 1. Precizează numărul de litere și sunete din cuvintele: rece, semeț, ghirlănzi. 6p
    2. Transcrie două...
  • 19 Noiembrie 2012 20:03
    CamyCamitza a răspuns:
    Eu am teza marti :]
  • 8 Decembrie 2013 17:34
    KICA a răspuns:
    Anvata si tu ca nu e greu
  • 2 Decembrie 2012 14:46
    Nicolescu_Liviu_1994 a răspuns:
    Terbuie doar sa repeti din tot ce ti-a dat si gata.10 pe foaie