| AnaMariutza a întrebat:

Hey :*! Am trecut in clasa a VIII-a si nu stiu la ce profil sa dau.Pe viitor(la facultate) as vrea la teatru, la drept sau la politie-inca nu m-am decis. La ce profil ar trebui sa dau ca sa fie in general toate? happy

Răspuns Câştigător
| christina1370 a răspuns:

Buna happy
Eu tocmai am terminat liceul si sunt proaspata studenta. Pot sa-ti spun cateva lucruri despre relatia asta liceu-facultate...
In primul rand, cu teatrul, nu e mare branza, iti spun din experienta. Nu te gandi la asta ca la o posibila cariera, pentru ca nu e absolut nimic din ceea ce pare.Salariile sunt mizerabile, facultatea e grea, si se intra cu relatii, deci eu zic sa te mai gandesti, si sa faci teatru cel mult ca hobby, cum am facut-o eu - e mult mai ofertant asa.
Drept... hmm. Facultatea de Drept a fost ultima moda in ceea ce priveste studentia in ultimii vreo 5-6 ani. Aceasta facultate a scos avocati pe banda rulanta, oameni care, proaspat iesiti de pe bancile facultatii acum isi cauta de munca la hiper-market-uri. Daca te intereseaza dreptul, trebuie sa tintesti ceva mai sus, la o profesie gen "procuror/judecator". Aici, ani multi, materie multa, mult timp de stat pe banii parintilor, si greu sa razbati si sa faci cariera. Salariul e foarte ofertant la sfarsit, dar e un drum lung.
Daca vrei la politie, invata bine gramatica, istorie, si apuca-te de alergat de prin clasa a 11-a macar. Am avut colegi care s-au chinuit cate un an, si n-au scos timpii necesari la examen.
Daca vrei sa dai la ceva care sa te ajute pentru toate aceste facultati, alege Filo-Bilingv. Faci limbi straine si mananci gramatica pe paine, si asta te va ajuta in orice ai alege happy
Bafta multa la examene.
Stiu ca e mult scris, dar daca vei sta sa citesti, o sa te ajute mai usor cu decizia ta. te pup

2 răspunsuri:
| Idc12345 a răspuns: