| obsesion15 a întrebat:

Credeti ca notele din catalog arata adevarul sau sunt doar fictive? Argumentati-va raspunsul. Take carehappy

Răspuns Câştigător
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Orice apreciere a unei persoane facuta de alta persoana are o doza mai mica sau mai mare de subiectivism.
Nu poti afirma, cu dovezi, ca notele ar fi in totalitate fictive. Dar, nici nu poti infirma.
Uneori, nota reflecta o stare de moment. Sincer, ca profesor, inveti in scurt timp, sa-ti cunosti elevii. Stii foarte bine daca un elev are pur si simplu o zi proasta, sau daca e un puturos care nu invata nimic, niciodata.
Sunt profesori care "articuleaza", afisand o verticalitate de coada de matura, chiar daca elevul respectiv a avut doar o singura scapare.
Sunt si profesori care, mai degraba si-ar taia o mana decat sa puna o nota la furie, sau "la vanatoare".
Mai e si o alta categorie, a profesorilor care se uita la notele de la celelalte materii si isi adapteaza notele dupa acestea.
Ca elev, inveti repede cam ce hram poarta fiecare profesor si reusesti sa te adaptezi. E greu, stiu, e frustrant, stiu, dar, incearca un exercitiu: imagineaza-ti ca tu, ca elev, trebuie sa te adaptezi hachitelor a 15-17 profesori, cel mult. Profesorul are cam 200, daca nu mai multi elevi, fiecare cu stilul si cu personalitatea sa. Incearca sa te pui in pielea lui, gandindu-te ca el, la randul lui, a fost elev. Tu, insa, n-ai fost profesor.

6 răspunsuri:
| TeoPT a răspuns:

Adică?
Păi arată adevărul, adevărul despre conștiincioși și despre puturoși. Un copil care are doar 9 și 10 înseamnă că este un copil inteligent și harnic, conștiincios. Cel cu note medii, 8, 9 și câțiva de 7. este un copil harnic dar nu destul de inteligent încât să țină pasul. Doar are inițiativă, îi pasă de școală, dar nu poate ține pasul. Cel cu multe absențe și note sub 6 e un puturos.
Notele nu reflectă neapărat capacitatea intelectuală. De exemplu, cunosc persoane bătute în cap de proaste ce sunt cu 9 și 10 pe linie, și oameni deștepți, cu o gândire inteligentă, matură și cu 6 pe linie (le e lene să învețe, dar nu sunt proști).
Baftă

| Derye a răspuns:

EINSTEIN A PICAT EXAMENUL DE ADMITERE LA FACULTATE

In anul 1895, la varsta de 17 ani, Albert Einstein a dat examen de admitere la Universitatea Politehnica din Elvetia.

Acesta a trecut examenele de matematica si stiinta dar a picat examenele de istorie, limba si geografie.

Acesta a trebuit sa se inscrie la o scoala de meserii inainte de a repeta examenul de admitere anul imediat urmator.

+

http://www.scribd.com/doc/2535162/Tipuri-de-inteligenta

Raspunsul corect e: depinde.

| Mihaela a răspuns:

Hei. Eu cred ca sunt fictive, pentru ca de exemplu daca eu invat la o anumita materie, si etc, si dau lucrare intr-o zi, dintr-o lectie pe care nu am invatat-o, iau 4. Asta nu inseamna ca eu sunt de 4 la materia respectiva. Sau pot sa copiez. Sa nu invat deloc, si copiez, si cat iau? 10. Asta nu inseamna ca eu stiu de 10. O lucrare se poate pune pe o zi proasta, n-am invatat pentru ca am avut o zi proasta, asta nu inseamna ca eu nu invat niciodata, doar pentru ca o data am luat 4.
Foarte buna intrebarea! Sper ca te-am ajutat, numai bine!

| Rëndark a răspuns:

Nu arata adevarul! Daca iei un 4 la psihologie de exemplu... il iei ca nu ti-ai invatat! Daca inveti iei 10!
La matematica daca iei un 4... poate atat ai meritat... daca stii matematica poti sa iei mai mult!

| AnaSury a răspuns:

Buna.
eu cred ca e mult mai important ceea ce iti ramane in minte, adica sa inveti. si atunci normal ca vei avea note bune...
sper ca te-am ajutatwinking

| mada_2855 a răspuns:

Sunt fictive. Majoritatea profesorilor au preferati.

Întrebări similare