| Chrismnd118 a întrebat:

Salut, am câteva întrebări pentru cei de la mate-info:
1.Regretați decizia de mate-info?
2.Chiar e așa de nasol cu matematica la mate-info?
3.Alte păreri + recomandări
Mulțumesc!

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu regret deloc decizia luata acum multi ani. A fost cea mai buna alegere si mi-a deschis toate oportunitatile dupa terminarea liceului in conditiile in care nu stiam incotro sa o iau in clasa a8a.

| GabiDumitrescu a răspuns:

1. Sint om care a terminat clasa speciala de info in 1999, deci (poate, desi nu cred ca mare lucru) s-o mai fi schimbat programa pe ici-colea. Mai trebuie sa tii cont ca difera de la liceu la liceu (sau generala, daca te referi la asta, dar in generala nu erau clase intensive de nimic cand am fost eu elev).
2. Depinde mult de profesor, desigur. Si de cit de pregatiti sunt elevii si cu chef de munca. Multa materie e infecta si fara rost, si fara lucru independendent si multa munca acasa - sau macar intelect la nivel de demi-geniu - e destul de greu sa ii faci fata si sa nu te pierzi complet. Eu de exemplu nu am putut inghiti niciodata trigonometria si timpeniile alea cu limite si integrale, insa cu matricile m-am impacat foarte bine.