| TheGodfatherDumDeeDum a întrebat:

Deci eu acum sunt clasa a 9 a la filologie dar vreau sa ma transfer la mate-info, nu am fost sfatuit bine si ca un prost am les filo in loc sa aleg mate-info, problema este ca la cat eram eu de motivat si la cat dadeam pe la scoala in primul semestru am ramas si corigent la Chimie. Aveam absente, faceam ora de chimie, de mate, de fizica in pe terenul scolii, m-am certat si cu profesorul de Chimie si asa am ajuns sa raman corigent pe primul semestru la Chimie. Acum, cu cateva saptamani inainte sa se termine scoala am situatiile clare, trec la toate usor. Deci, media cu care am intrat la liceu e mai mare decat ultima medie cu care s-a intrat la mate-info, in clasa nu sunt nici 20 de elevi iar intrebarile mele sunt: Daca mi-am scos media de la Chimie in semestrul 2 ar fi vreo problema corigenta din primul in transferul meu? Si a doua, cererea trebuie s-o fac in iunie sau pot merge cu fisa la inspectorat si in vacanta(mi-am facut o imagine cam proasta si nu prea am chef sa sare haterii). PS: Vreau opiniile unora care chiar cunosc sau s-au mai transferat. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| GandesteRapid a răspuns:

Daca ai media aceea mai mare decat a ultimului intrat la mate-info... nu e nici o problema. Doar ca trebuie sa dai niste diferente. Si ai de invatat la mate info si de exemplu daca aveai la vechea scoala 3 ore de romana iar acum ai 4 va trebuii sa dai diferenta si la romana.Si asta se aplica la orice materie nu numai la romana. Si iti trebuie minim 6 la toate probele la care dai diferenta. depinde de liceu pentru ca la unele poti intra si cu 5 la toate diferentele. Sper ca te-am ajutat. Funda?

0 răspunsuri: