| xtinna a întrebat:

Sunt clasa a 12a si pana in vara trebuie sa ma hotarasc la ce facultate vreau sa merg. Sunt din Galati si as vrea sa-mi continui studiile aici. Eu as opta spre mate-info pentru ca imi doresc sa devin programator. Totusi, am auzit ca Facultatea de Stiinte din Galati nu este stralucita deloc, in sensul ca profesorii nu-si fac treaba si trateaza urat studentii, ca la mate-info nu se obtine decat licenta in matematica cu care nu poti face mare lucru, ca la chimie si fizica nu sunt suficienti studenti si se comaseaza grupele etc.

Imi poate da cineva mai multe detalii despre aceasta Facultate de Stiinte si despre specializarea mate-info (de preferat din experienta proprie)? Ce ma sfatuiti sa fac?

Răspuns Câştigător
| TudorPRK a răspuns:

Profesori pot sa se schimbe pana ajungi la facultate si + de asta lumea poate vorbi orice, depinde de tine cum te comporti daca astepti respect din partea profesorilor trebuie sa ai respect fata de ei, din punctul meu de vedere. Totusi parerea mea este: sa nu te iei dupa ce zice lumea sau dupa ce vor altii sa faca. Daca chiar iti doresti cu adevarat sa faci ceva in viata si sa intri la Mate-info "lupta" si fa ceea ce iti doresti sa faci. Ce-l mai important e sa faci ceea ce iti place, daca iti place matematica si informatica maiales o sa ti se para usor si poti sa ajungi pe viitor sa iti faci o cariera si din informatica pentru ca tu cand termini facultatea primesti diploma de mate-info nu doar de matematica si la facultate ultimi 2 ani o sa faci mai mult informatica decat mate Succes in continuare si din proprie experienta iti spun: daca vrei sa faci ceva cu adevarat fa pentru ca nu o sa iti para rau, daca iti place profilu de mate-info fa in asa fel sa intri si o sa vezi ca nu o sa ti se para greu deoarece faci din placere nu din obligatie si nici din placerea altora. Succes inca o data.

1 răspuns:
| rrrrrrrrrrrrrr a răspuns:

De ce ai ramane in Galati? Obiectiv, tu vezi vreun viitor in orasul ala?