| secretname_8475 a întrebat:

Vreau si eu o compunere la franceza despre hobbybig grinFunda

Răspuns Câştigător
| Stefania_8677 a răspuns:

Hobby sont une façon pour les gens à développer de nouvelles compétences et de détente. Ils sont aussi bons pour oublier tous vos problèmes. Beaucoup de gens disent cu'ils ont un hobby, mais ils ne savent même pas ce cu'est un hobby est. f6f24fg
Mon hobby est mon vélo. Parce cu'il est un passe-temps en plein air, je peux le faire seulement en été. Mon vélo n'est pas nouveau ni très moderne et il n-a pas à gizmos date, il vient de l'absolu nécessaire: deux roues, un cadre, un guidon, deux pédales, dix-huit vitesses, les freins, et bien sûr une chaise. Même s'il n'est pas fait pour les tricks, j'essaie, mais faire un peu parce que je ne suis pas très forte, je ne peux pas faire beaucoup de tours. J'ai l'habitude de le faire dans la journée, parce cu'il n'est pas sécuritaire de le faire dans la soirée.
Je roule avec mes amis. Ils ont aussi des vélos. Quand nous sommes ennuyés avec nos vélos nous les changer entre nous-mêmes. Nous fabriquons également des courses et concourir à faire des tours.
Je garde mon vélo dans le garage, comme beaucoup de mes amis. Je ne voudrais pas le garder dans mon appartement parce que je vis au troisième étage et je dois le faire glisser du troisième étage de bas en haut toute la journée.
La rue où j'habite n'est pas très fréquentée, de sorte que nous pouvons rouler presque intact.
Ce passe-temps donne une certaine forme de santé, mais pas pour tout le corps comme de fitness ou d'autres techniques de construction du corps.
Dans l'ensemble je pense que ce n'est pas un hobby coûteux et je le recommande pour la plupart.

5 răspunsuri:
| a1doru a răspuns:

Mai,lasati-o dracului!rolling on the floorrolling on the floor

| secretname_8475 explică:

Ce vrei sa spui?

| AdeeXd a răspuns:

Acest site nu rezolva teme...

| Stefania_8677 a răspuns:


Hobby este o modalitate pentru oameni de a dezvolta noi competenţe şi de relaxare. Acestea sunt, de asemenea, bun pentru a uita de toate problemele tale. Mulţi oameni spun că au un hobby, dar ei nu ştiu nici măcar ce este un hobby. f6f24fg
Hobby-ul meu este bicicleta mea. Deoarece este un hobby in aer liber, o pot face doar în timpul verii. Biciclete meu nu este nouă, nici foarte moderne, care nu a gizmos până în prezent, acesta are nevoie absolută: două roţi, un cadru, ghidon, pedale, optsprezece viteze, frâne, si multe pe un scaun. Deşi nu este de trucuri incerc, dar nu un pic pentru că eu nu sunt foarte puternice, eu nu pot face ture mai multe. Eu de obicei în a doua zi, deoarece nu este sigur să facă acest lucru în seara.
Am plimbare cu prietenii mei. Ei au, de asemenea, biciclete. Atunci când suntem plictisiţi cu bicicletele noastre ne vom schimba între noi. Am de asemenea, fabricarea de curse şi de a ajuta să facă trucuri.
Vreau ca bicicleta mea în garaj, la fel ca mulţi dintre prietenii mei. Eu nu l-ar păstra în apartamentul meu, pentru că eu locuiesc la etajul al treilea şi am să-l trage la etajul al treilea în sus şi în jos toată ziua.
Strada unde locuiesc nu este ocupat, astfel încât să putem merge aproape intact.
Acest hobby dă o anumită formă de sănătate, dar nu pentru ca intregul corp de fitness sau alte tehnici de construcţie ale corpului.
În general cred că acest lucru nu este un hobby scump şi îl recomand pentru majoritatea. ( si in romana)

Întrebări recente