| Ganish365 a întrebat:

Am o problema putin mai complicata si nu stiu de unde sa încep.Sunt student insa imi este teama de ce se va intampla cu mine dupa facultate.Din pacate,chiar daca sunt bun in meseria pe care o urmez am o problemă gravă in ce priveste descurcarea pe cont propriu, mai ales ca imi e foarte greu fiind o fire foarte sensibila si cu multe dezechilibre emotionale. Tatal meu nu m-a inteles niciodata in ceea ce faceam si asta m-a facut sa nu ma simt apropiat de el, chiar daca mama m-a inteles si imi lua apararea.Am 20 de ani si pana si fratele meu de 12 ani ma face un esec desi sunt la Medicină pe Tehnica Dentara, o meserie pe care o iubesc.Imi este teama ca voi ajunge pe strazi... avand in vedere ca nici macar nu ma vad tatic..pentru ca nici macar nu sunt in stare sa am grijă de copii.
Probabil o sa spuneti ca sunt prea sensibil si asa este.Insa nu vreau sa stau pe capul parintilor pana mor, avand in vedere ca am modele ca sa zic asa la rudele apropiate. Vreun sfat ca sa mă ajutati moral?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| sabin89 a răspuns: