| NikoNikoleta12345 a întrebat:

am 18 ani, sunt eleva in clasa a 11 a si am ramas insarcinata. nu pot renunta la copilasul meu. eu si prietenul meu suntem constienti de riscuri si de consecintele care vor urma. de ex parintii mei care nu vor fi categoric de acord cu sarcina mea deoarece ii voi dezamagi, mi e foarte teama de ei si de reactia lor, acestia fiind si foarte exigenti. insa eu vreau sa imi termim studiile. m-am gandit sa termin clasa a 11 a, voi fi in luna a 4 a cand voi termina, burtica va fi destul de vizibila. am note bune si mereu mi-a placut sa invat. iar la scoala in clasa a 12 a nu as avea cum sa vin deoarece toti din jur ma vor critica. vreau sa imi continui studiile deoarece in joc este viitorul meu iar fara bac nu prea mai realizezi ceva in ziua de azi. da-ti-mi o parere va rog mult, as putea face seralul in clasa a 12a fara probleme? Sau daca as stagna clasa a 12a as mai putea sa ma intorc la scoala urmatorul an pentru a-mi continua studiile? Voi fi exmatriculata in clasa a 12a? Ce as ea face ca sa pot sa ma inscriu la seral fara probleme? Pot da bac-ul la seral?

Răspuns Câştigător
| IoanaPuppy31 a răspuns:

Buna,