| cattalynn a întrebat:

Sunt student in Iasi, anul 2, am 20 de ani si vroiam sa intreb : chiar nu mai sunt fete care vor o relatie serioasa? Sunt romantic, putin timid, am simtul umorului, imi plac cluburile, sa ma distrez, etc. Nu mai sunt de preferat genurile astea de persoane?

12 răspunsuri:
| Flav a răspuns:

rolling on the floor
Cum s-o luam? Ok, sa vedem:
''sunt romantic'' - cei cu adevarati romantici, nu vorbesc niciodata de romantism.
Esti timid, dar iti plac cluburile, sa te distrezi? Mai sa fie, asta inseamna ca-n club, iti iei o bere si stai intr-un colt parasit? Sau dansezi singur amarat?
Ai deja o varsta, inceteaza cu astfel de tertipuri pentru a ''agata'' fete pe Internet. Fetele serioase, cu capu` pe umeri, cu siguranta o sa rada de postul tau, fiindca esti la varsta la care trebuie sa ai maturitatea sa faci/nu faci anumite lucruri.

| Leon a răspuns:

Stii cum se zice daca astepti momentul potrivit ti-o ia inainte unu care nu il asteapta. Sunt fete si pentru gustul tau dar ti-o iau altii inainte... asta e viata frate ce sa iti fac daca esti fraiertonguelaughing)

| NickiMinaj a răspuns:

^ moama, cata frustrare sad

| Adry05 a răspuns:

Nu stiu ce sa zicthinking, sunt unele fete care daca un anume baiat nu este frumos fizic, nu le intereseaza calitatile lui care ii dau o frumusete muult mai importanta decat cea fizica, cea moralahappy, frumusetea sufleteasca, pacea si puritatea sufletului, asta desi nu exista la totilaughing. Deci, daca cumva ai fost respins de cateva fete, nu te simtii descurajat, sunt sigura ca iti vei gasi si tu fata potrivita la un moment dathappy. Mult succes!happy

| blonda_6663 a răspuns: