| mars009 a întrebat:

Buna, am zis hai sa incerc si eu sa ma vopsesc. Am fost la un salon si i-am cerut doamnei sa-mi faca un "degrade", de la mov inchis treptat sa se deschida. Rezultatul e un mare nimic. Rădăcinile mele sunt mov-rosiatic, iar în jos, am o nuanta de saten, apropiată cu nuanta mea inițială... Nu sunt mulțumită de nimic, mi s-a spus o sumă la inceput iar la final a fost aproape dublă. Cum sa plătesc un serviciu, cand rezultatul e cel pe care nu mi l-am dorit? Exista ceva anume cu privire la protecția consumatorului. Nu sunt mulțumită de serviciul prestat si pe langa asta trebuia sa plătesc o sumă mult mai mare. Mi-e so rusine da merg pe strada asa. Multumesc!

2 răspunsuri:
| Elena9328 a răspuns:

Nu poți face nimic.
Așa a pățit și mama mea și a trebuit să o vopsesc eu din nou și crede mă a ieșit mult mai bine decât au făcut o alea.
Tot ce poți face e să iei legătura cu șeful de acolo și să declari nemulțumirea, poate, poate, îți dă banii înapoi. Sau măcar jumătate.

| mars009 explică (pentru Elena9328):

Am vorbit si cu patroana. Dar tot ce a putut să-mi facă a fost o reducere de 65 de lei. bătaie de joc, sincer. Suma pe care am platit-o a fost una frumușică. si m-am ales si cu nimic.
Mersi pentru raspuns!